|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. marca 2012
Obrat AMWAY prekročil 10,9 miliard USD
Výsledok predstavuje oproti obratu v roku 2010 vo výške 9,2 miliard USD 17% nárast. Vlaňajší rok bol šiesty v rade, kedy spoločnosť zaznamenala rast, rovnako ako v jedenástich z posledných dvanásť rokov. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. marca (WBN/PR) - Výsledok predstavuje oproti obratu v roku 2010 vo výške 9,2 miliard USD 17% nárast. Vlaňajší rok bol šiesty v rade, kedy spoločnosť zaznamenala rast, rovnako ako v jedenástich z posledných dvanásť rokov. „Po viac ako 50 rokov celosvetovo a 18 rokov na Slovensku pomáha spoločnosť Amway ľudom k lepšiemu životu tým, že ponúka príležitosť vlastného podnikania podporovaného silnými značkami a inovatívnymi produktmi,“ hovorí Ildiko Dikošová riaditeľka Amway Slovensko. „Za úspech tu aj po celom svete vďačíme miliónom Vlastníkom podnikania Amway, ktorí si plnia svoje ciele prostredníctvom podnikania Amway.“ Vo viac ako 80 krajinách a oblastiach sveta predávajú výrobky AMWAY viac ako 3 milióny ľudí.
Okrem podpory svojich Vlastníkov podnikania spoločnosť Amway neúnavne propaguje priamy predaj po celom svete, najmä však na trhoch, na ktorých pôsobí. Pracovníci vedenia spoločnosti zastávajú viac ako 50 vedúcich funkcií v zastrešujúcich inštitúciách odvetvia.
Najpredávanejšie sú výrobky z oblasti výživy
Investície do globálnych prémiových značiek NUTRILITE™ a ARTISTRY™ pomohla distribútorom Amway po celom svete dosiahnuť rekordný predaj výrobkov z oblasti výživy a kozmetiky.
V súčasnosti je značka NUTRILITE™ svetovou jednotkou v predaji vitamínov a výživových doplnkov (Zdroj: Euromonitor International Limited; Vitamíny a výživové doplnky, svet, doporučená maloobchodná cena, 2010). Rekordný predaj v kategórii sa v roku 2011 priblížil hodnote 4,7 miliardy USD. Viac ako tretinu tohto obratu tvoril predaj vitamínových minerálnych bylinných doplnkov NUTRILITE Protein Powder a DOUBLE X™. Medzi hlavné novinky značky NUTRILITE patrili minulý rok doplnky MEMORY BUILDER™, Vitamin C Plus Extended Release a All-Plant Protein Powder.
Predaj kozmetických prípravkov a prostriedkov osobnej hygieny dosiahol vlani takmer 2,8 miliardy USD. Najviac k tomu prispela značka ARTISTRY, ktorá patrí celosvetovo medzi päť najpredávanejších prémiových značiek v oblasti starostlivosti o pleť (Zdroj: Euromonitor International Limited; Starostlivosť o krásu a osobnú hygienu 2011, kategória a podkategória prémiovej kozmetiky starostlivosti o pleť; globálna doporučená predajná cena v roku 2010) a pripísala si prvú priečku na rýchlo sa rozvíjajúcom čínskom trhu. Intenzívny obnovujúci peeling pleti ARTISTRYTM, predstavený celosvetovo v roku 2011, bol prvý z nového radu domácich prípravkov pre starostlivosť o pleť, ktorý ponúka účinok podobný profesionálnym klinickým prípravkom. Medzi ďalšie dôležité novinky roku 2011 patrí Očný krém LuXury a rad starostlivosti o pleť ARTISTRYTM pre mužov.
Predaj výrobkov pre domácnosť dosiahol hodnotu 2,2 miliardy USD. Hlavným faktorom bol pokračujúci vysoký predaj vodného filtra eSpring™, vzduchového filtra ATMOSPHERE™ a výrobkového radu AMWAY HOME™. Predaj výrobkov, ktoré nespadajú pod kategóriu výživy, kozmetiky a ani výrobkov pre domácnosť, dosiahol v roku 2011 hodnotu 600 miliónov USD.
Globálna spoločnosť, ktorá rozmýšľa lokálne
Amway je globálna spoločnosť, ktorá rozmýšľa a koná lokálne a cíti silnú zodpovednosť za miesta, kde pôsobí. V deviatom roku kampane AMWAY ONE BY ONE™ na pomoc deťom poskytli Vlastníci podnikania a zamestnanci na celom svete prostredníctvom jednotnej platformy pomoc 1,5 miliónom detí celkovou čiastkou 25 miliónov USD a 200 000 hodinami dobrovoľníckej práce. Od roku 2003 pomohla kampaň 9,5 miliónom detí príspevkami vo výške 166 miliónov USD a 2,5 miliónmi hodín dobrovoľníckej práce.
O spoločnosti Alticor
Alticor (www.alticor.com), materská firma spoločnosti Amway (www.amway.com), je jednou z najväčších firiem priameho predaja na svete. Spoločnosť Amway bola založená v roku 1959 a operuje z USA. Ponúka spotrebný tovar a obchodnú príležitosť vo viac ako 80 krajinách a oblastiach sveta, v ktorých viac ako 3 milióny distribútorov buduje svoje vlastné podnikanie AMWAY. Najpredávanejšie značky z portfólia Amway sú vitamínové, minerálne a výživové doplnky NUTRILITETM, kozmetika a výrobky starostlivosti o pleť ARTISTRYTM a systémy úpravy vody eSpringTM. Spoločnosť Alticor, ktorá celostvetovo zamestnáva cez 20 000 zamestnancov, je v súkromnom vlastníctve rodín Van Andel a DeVos. Vo funkcii riaditeľa pôsobí Steve Van Andel a prezidentom je Doug DeVos. Celú firmu riadi správna rada vedená členmi oboch rodín a dvoma externými riaditeľmi. Spoločnosť vyvíja výrobky a poskytuje výrobné a logistické služby prostredníctvom spoločností Access Business Group a Alticor Corporate Enterprises. Novinky nájdete na stránke www.globalnews.amway.com.
O spoločnosti Amway Slovensko s.r.o.
Spoločnosť Amway so sídlom v Bratislave pôsobí na Slovensku od roku 1994. Amway Slovensko v súčasnosti zamestnáva 8 pracovníkov a spolupracuje s takmer 7000 Vlastníkmi podnikania Amway.
Okrem podpory svojich Vlastníkov podnikania spoločnosť Amway neúnavne propaguje priamy predaj po celom svete, najmä však na trhoch, na ktorých pôsobí. Pracovníci vedenia spoločnosti zastávajú viac ako 50 vedúcich funkcií v zastrešujúcich inštitúciách odvetvia.
Najpredávanejšie sú výrobky z oblasti výživy
Investície do globálnych prémiových značiek NUTRILITE™ a ARTISTRY™ pomohla distribútorom Amway po celom svete dosiahnuť rekordný predaj výrobkov z oblasti výživy a kozmetiky.
V súčasnosti je značka NUTRILITE™ svetovou jednotkou v predaji vitamínov a výživových doplnkov (Zdroj: Euromonitor International Limited; Vitamíny a výživové doplnky, svet, doporučená maloobchodná cena, 2010). Rekordný predaj v kategórii sa v roku 2011 priblížil hodnote 4,7 miliardy USD. Viac ako tretinu tohto obratu tvoril predaj vitamínových minerálnych bylinných doplnkov NUTRILITE Protein Powder a DOUBLE X™. Medzi hlavné novinky značky NUTRILITE patrili minulý rok doplnky MEMORY BUILDER™, Vitamin C Plus Extended Release a All-Plant Protein Powder.
Predaj kozmetických prípravkov a prostriedkov osobnej hygieny dosiahol vlani takmer 2,8 miliardy USD. Najviac k tomu prispela značka ARTISTRY, ktorá patrí celosvetovo medzi päť najpredávanejších prémiových značiek v oblasti starostlivosti o pleť (Zdroj: Euromonitor International Limited; Starostlivosť o krásu a osobnú hygienu 2011, kategória a podkategória prémiovej kozmetiky starostlivosti o pleť; globálna doporučená predajná cena v roku 2010) a pripísala si prvú priečku na rýchlo sa rozvíjajúcom čínskom trhu. Intenzívny obnovujúci peeling pleti ARTISTRYTM, predstavený celosvetovo v roku 2011, bol prvý z nového radu domácich prípravkov pre starostlivosť o pleť, ktorý ponúka účinok podobný profesionálnym klinickým prípravkom. Medzi ďalšie dôležité novinky roku 2011 patrí Očný krém LuXury a rad starostlivosti o pleť ARTISTRYTM pre mužov.
Predaj výrobkov pre domácnosť dosiahol hodnotu 2,2 miliardy USD. Hlavným faktorom bol pokračujúci vysoký predaj vodného filtra eSpring™, vzduchového filtra ATMOSPHERE™ a výrobkového radu AMWAY HOME™. Predaj výrobkov, ktoré nespadajú pod kategóriu výživy, kozmetiky a ani výrobkov pre domácnosť, dosiahol v roku 2011 hodnotu 600 miliónov USD.
Globálna spoločnosť, ktorá rozmýšľa lokálne
Amway je globálna spoločnosť, ktorá rozmýšľa a koná lokálne a cíti silnú zodpovednosť za miesta, kde pôsobí. V deviatom roku kampane AMWAY ONE BY ONE™ na pomoc deťom poskytli Vlastníci podnikania a zamestnanci na celom svete prostredníctvom jednotnej platformy pomoc 1,5 miliónom detí celkovou čiastkou 25 miliónov USD a 200 000 hodinami dobrovoľníckej práce. Od roku 2003 pomohla kampaň 9,5 miliónom detí príspevkami vo výške 166 miliónov USD a 2,5 miliónmi hodín dobrovoľníckej práce.
O spoločnosti Alticor
Alticor (www.alticor.com), materská firma spoločnosti Amway (www.amway.com), je jednou z najväčších firiem priameho predaja na svete. Spoločnosť Amway bola založená v roku 1959 a operuje z USA. Ponúka spotrebný tovar a obchodnú príležitosť vo viac ako 80 krajinách a oblastiach sveta, v ktorých viac ako 3 milióny distribútorov buduje svoje vlastné podnikanie AMWAY. Najpredávanejšie značky z portfólia Amway sú vitamínové, minerálne a výživové doplnky NUTRILITETM, kozmetika a výrobky starostlivosti o pleť ARTISTRYTM a systémy úpravy vody eSpringTM. Spoločnosť Alticor, ktorá celostvetovo zamestnáva cez 20 000 zamestnancov, je v súkromnom vlastníctve rodín Van Andel a DeVos. Vo funkcii riaditeľa pôsobí Steve Van Andel a prezidentom je Doug DeVos. Celú firmu riadi správna rada vedená členmi oboch rodín a dvoma externými riaditeľmi. Spoločnosť vyvíja výrobky a poskytuje výrobné a logistické služby prostredníctvom spoločností Access Business Group a Alticor Corporate Enterprises. Novinky nájdete na stránke www.globalnews.amway.com.
O spoločnosti Amway Slovensko s.r.o.
Spoločnosť Amway so sídlom v Bratislave pôsobí na Slovensku od roku 1994. Amway Slovensko v súčasnosti zamestnáva 8 pracovníkov a spolupracuje s takmer 7000 Vlastníkmi podnikania Amway.