|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2009
Objem internetovej reklamy členov AIM medziročne vzrástol o 51 %
Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v minulom roku z reklamy na internete 24,627 mil. eur. Oproti predchádzajúcemu roku to predstavuje viac ako 51-percentný nárast. Najviac na internete ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. marca (WEBNOVINY) - Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v minulom roku z reklamy na internete 24,627 mil. eur. Oproti predchádzajúcemu roku to predstavuje viac ako 51-percentný nárast. Najviac na internete zarábali bannery (14,176 mil. eur), po ktorých nasledovala riadková inzercia (4,754 mil. eur) a katalógová inzercia (4,026 mil. eur). Uvedené čísla vyjadrujú čistú hodnotu reklamy na členských internetových serveroch AIM, čo predstavuje vyfakurovanú hodnotu vrátane agentúrnych provízií mediálnych a reklamných agentúr. Vyplýva to z údajov zverejnených Asociáciou internetových médií.
"Na rok 2009 sa dá predpokladať približne 30-percentný nárast tržieb v internetovej inzercii oproti vlaňajšku a odhad pre rok 2009 môže byť na úrovni približne 32 mil. eur," uviedol predseda správnej rady AIM Milan Csaplár. Ako ďalej povedal, internetová reklama si svoj narastajúci trend bude zachovávať aj v čase globálnej krízy. "Na rozdiel od reklamy v iných typoch médií vie internetová reklama poskytnúť presnejšie cielenie, okamžité merania, či stále atraktívnejšiu cenu," uviedol Csaplár.
Asociácia internetových médií, ktorá odštartovala svoju činnosť v máji 2005, združuje najväčšie médiá v slovenskom internete. Aktuálne je členom AIM už 27 subjektov. Cieľom AIM je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku.
SITA
"Na rok 2009 sa dá predpokladať približne 30-percentný nárast tržieb v internetovej inzercii oproti vlaňajšku a odhad pre rok 2009 môže byť na úrovni približne 32 mil. eur," uviedol predseda správnej rady AIM Milan Csaplár. Ako ďalej povedal, internetová reklama si svoj narastajúci trend bude zachovávať aj v čase globálnej krízy. "Na rozdiel od reklamy v iných typoch médií vie internetová reklama poskytnúť presnejšie cielenie, okamžité merania, či stále atraktívnejšiu cenu," uviedol Csaplár.
Asociácia internetových médií, ktorá odštartovala svoju činnosť v máji 2005, združuje najväčšie médiá v slovenskom internete. Aktuálne je členom AIM už 27 subjektov. Cieľom AIM je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku.
SITA