|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. júla 2020
Objavujte slovenské pivné destinácie. Kampaň PubTour podporuje HORECA segment
Dovolenka na Slovensku sa počas leta stala pre mnohých Slovákov voľbou číslo jedna. Toto obdobie je preto vhodnou príležitosťou stretnúť svojich najbližších alebo vydať sa po zákutiach rodnej ...
Zdieľať
16.7.2020 (Webnoviny.sk) - Dovolenka na Slovensku sa počas leta stala pre mnohých Slovákov voľbou číslo jedna. Toto obdobie je preto vhodnou príležitosťou stretnúť svojich najbližších alebo vydať sa po zákutiach rodnej krajiny, a pritom si vychutnať orosené pivo alebo radler v známom i menej známom podniku. Podporiť sieť reštaurácií, pubov, hotelov a kaviarní počas dovolenkovej sezóny chce aj nová kampaň od spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Spoznávanie čarovného Slovenska, prechádzky v horách, oddych na kúpalisku, chvíle v spoločnosti najbližších. Aj to je prázdninový plán mnohých Slovákov pre tento rok. Nekonečné letné potulky sa však môžu niesť aj v znamení objavovania pivných destinácií - obľúbených podnikov, ktoré po neľahkom období poznačenom pandémiou, rozhodne ocenia každú pomoc a podporu.
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko preto prichádza počas dovolenkovej sezóny s novou letnou kampaňou s originálnym názvom PubTour. Jej cieľom je podporiť práve segment HORECA (hotely, reštaurácie, kaviarne), ktorý najmä počas jari utrpel výrazné straty. "V tomto neistom čase sa množstvo ľudí rozhoduje, či strávia dovolenku doma na Slovensku alebo predsa vycestujú za hranice. My chceme našim konzumentom ukázať, dovolenku si môžu vychutnať aj doma. Veď Slovensko ponúka všetko, čo k dovolenke potrebujeme. Toto leto je teda skvelá príležitosť spoznať vlastnú krajinu, stretnúť priateľov a známych a zároveň podporiť domáce podniky a služby. Aj preto sme sa rozhodli, že touto kampaňou chceme pozvať ľudí späť do prevádzok, ktoré sú miestom rôznych spomienok a stretnutí," uviedol Róbert Fegyveres, Trade Marketing Manager pre segment HORECA spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Spoločnosť pripravila v rámci kampane špeciálnu webstránku www.pubtour.sk, ktorá ponúka prehľad podnikov vo vybraných miestach po celom Slovensku. Vďaka funkcii Publocator si zákazníci jednoducho vyhľadajú prevádzku v konkrétnom meste a môžu si v nej dopriať obľúbené pivo, cider či radler značiek z portfólia HEINEKEN Slovensko. Stránka chce uľahčiť ľuďom cestujúcim po Slovensku lepšiu orientáciu v gastro prevádzkach a puboch. "V ktorejkoľvek časti krajiny Slováci budú, stačí si otvoriť nášho online sprievodcu podnikmi. Na interaktívnej mape nájdu prehľad prevádzok, ako aj tipy na vybrané podniky s našim pivom," vysvetlil Róbert Fegyveres.
Súčasťou letnej kampane je tiež súťaž o pobyt v AquaCity Poprad pre návštevníkov prevádzok. Do súťaže sa zapojí každý, kto sa odfotí v podniku, ktorý je zaradený na stránke kampane, a uverejní fotku na svojich sociálnych sieťach s hashtagom #pubtour. Všetky informácie sú dostupné na www.pubtour.sk.
Kampaň odštartovala 13. júla a bude bežať v online prostredí s nasadením videospotov a na sociálnych sieťach.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Objavujte slovenské pivné destinácie. Kampaň PubTour podporuje HORECA segment © SITA Všetky práva vyhradené.
Spoznávanie čarovného Slovenska, prechádzky v horách, oddych na kúpalisku, chvíle v spoločnosti najbližších. Aj to je prázdninový plán mnohých Slovákov pre tento rok. Nekonečné letné potulky sa však môžu niesť aj v znamení objavovania pivných destinácií - obľúbených podnikov, ktoré po neľahkom období poznačenom pandémiou, rozhodne ocenia každú pomoc a podporu.
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko preto prichádza počas dovolenkovej sezóny s novou letnou kampaňou s originálnym názvom PubTour. Jej cieľom je podporiť práve segment HORECA (hotely, reštaurácie, kaviarne), ktorý najmä počas jari utrpel výrazné straty. "V tomto neistom čase sa množstvo ľudí rozhoduje, či strávia dovolenku doma na Slovensku alebo predsa vycestujú za hranice. My chceme našim konzumentom ukázať, dovolenku si môžu vychutnať aj doma. Veď Slovensko ponúka všetko, čo k dovolenke potrebujeme. Toto leto je teda skvelá príležitosť spoznať vlastnú krajinu, stretnúť priateľov a známych a zároveň podporiť domáce podniky a služby. Aj preto sme sa rozhodli, že touto kampaňou chceme pozvať ľudí späť do prevádzok, ktoré sú miestom rôznych spomienok a stretnutí," uviedol Róbert Fegyveres, Trade Marketing Manager pre segment HORECA spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Spoločnosť pripravila v rámci kampane špeciálnu webstránku www.pubtour.sk, ktorá ponúka prehľad podnikov vo vybraných miestach po celom Slovensku. Vďaka funkcii Publocator si zákazníci jednoducho vyhľadajú prevádzku v konkrétnom meste a môžu si v nej dopriať obľúbené pivo, cider či radler značiek z portfólia HEINEKEN Slovensko. Stránka chce uľahčiť ľuďom cestujúcim po Slovensku lepšiu orientáciu v gastro prevádzkach a puboch. "V ktorejkoľvek časti krajiny Slováci budú, stačí si otvoriť nášho online sprievodcu podnikmi. Na interaktívnej mape nájdu prehľad prevádzok, ako aj tipy na vybrané podniky s našim pivom," vysvetlil Róbert Fegyveres.
Súčasťou letnej kampane je tiež súťaž o pobyt v AquaCity Poprad pre návštevníkov prevádzok. Do súťaže sa zapojí každý, kto sa odfotí v podniku, ktorý je zaradený na stránke kampane, a uverejní fotku na svojich sociálnych sieťach s hashtagom #pubtour. Všetky informácie sú dostupné na www.pubtour.sk.
Kampaň odštartovala 13. júla a bude bežať v online prostredí s nasadením videospotov a na sociálnych sieťach.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Objavujte slovenské pivné destinácie. Kampaň PubTour podporuje HORECA segment © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Malý futbal na Slovensku má nového hlavného partnera – stávkovú spoločnosť Niké
Malý futbal na Slovensku má nového hlavného partnera – stávkovú spoločnosť Niké
<< predchádzajúci článok
Na čerstvých potravinách si koronavírus domov neprinesiete, ukázalo unikátne testovanie v BILLA
Na čerstvých potravinách si koronavírus domov neprinesiete, ukázalo unikátne testovanie v BILLA