![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Objavte temnú stránku Strongbow
Uvedenie cideru Strongbow z Hurbanova vo februári 2015 zmenilo obraz na slovenskom trhu s nápojmi. Už na jeseň minulého roku dosiahol jeho predaj približne 80 %-ný podiel v kategórii ciderov. K ...
Zdieľať

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko začala vyrábať najobľúbenejší cider na svete, značku Strongbow, v januári minulého roku. Začiatok výroby si vyžiadal celkové investície vo výške takmer 4 mil. EUR, pričom okrem domáceho trhu sa Strongbow vyrába aj na export. Ku koncu roku 2015 sa v Hurbanove celkovo vyrobilo 135.000 hl cideru, ktoré smerovali na trhy až v 10-tich európskych krajinách.
Od tohtoročného marca dostala výroba cideru v Hurbanove ďalší pozitívny impulz – uvedenie novej príchute Strongbow Dark Fruit, ktorá rozširuje existujúce portfólio značky na našom trhu s ambíciou osloviť súčasných aj nových konzumentov. Od existujúcich príchutí sa totiž odlišuje nielen výrazne tmavšou farbou, ale aj menej sladkou chuťou. Strongbow Dark Fruit je vyrobený rovnako ako ostatné príchute z prírodnej jablkovej šťavy, pričom svoju charakteristickú tmavočervenú až fialovú farbu, výraznú ovocnú vôňu a chuť získava vďaka obsahu prírodnej šťavy z čiernych ríbezlí.
Nová príchuť vznikla na základe požiadavky zo spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorá vychádza z aktuálnych trendov na nápojovom trhu: "Z troch príchutí doteraz dostupných u nás v minulom roku príjemne prekvapil úspech Strongbow Red Berries. Predaj tohto variantu je takmer na úrovni základnej príchute Strongbow Gold Apple, čím sa potvrdzuje aktuálny trend v chutiach konzumentov," hovorí Peter Nikodem, brand manager značky Strongbow a dodáva: "Nielen v kategórii nápojov, ale aj v iných segmentoch sú ovocné príchute a špecificky tmavé ovocie veľmi "trendy". Z tohto vývoja sme vychádzali aj pri uvažovaní o rozšírení nášho portfólia."
Strongbow Dark Fruit pre slovenský trh aj export vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojovom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre. "Je pre nás cťou, že našu ideu cideru s chuťou tmavého ovocia "zhmotnili" do dokonalosti naši belgickí kolegovia pod osobným vedením Jean-Pierre Stassena, predstaviteľa štvrtej generácie výrobcov cideru z rodiny Stassen. Sme presvedčení, že Strongbow Dark Fruit nebude len rozšírením výberu pre existujúcich priaznivcov nápoja cider, ale do tejto u nás stále novej kategórie pritiahne aj nových konzumentov," uzatvára Peter Nikodem.
Strongbow Dark Fruit prichádza na trh v dvoch typoch balenia - v sklených fľašiach s objemom 330 ml a v 400 ml plechovkách. Od polovice marca je nová príchuť dostupná exkluzívne v obchodnej sieti TESCO, v druhej polovici apríla sa jeho distribúcia rozšíri aj na ďalšie maloobchodné siete.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.