|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. marca 2016
Objavte radosť v drobnostiach, vyzýva Liga proti rakovine v kampani
Symbol boja proti rakovine.
Zdieľať
Symbol boja proti rakovine. Foto: TASR
Bratislava 10. marca (TASR) - Liga proti rakovine spúšťa kampaň na darovanie dvoch percent z dane. Popri oslovení darcov má aj iný cieľ, a to inšpirovať ľudí k tomu, aby sa na chvíľu zastavili a vychutnali si krásu bežných momentov."Veľakrát sa ženieme k deadlinom, víkendom a veľkým životným cieľom a pritom zabúdame, že pocit šťastia môžeme zažiť práve v tejto chvíli. Napríklad aj pri čakaní na meškajúci autobus, keď zafúka vietor a vy zacítite vôňu jari," hovorí copywriter Soňa Podstupková.
V televíznom spote hrá onkologická pacientka Gabika, ktorá aj nahovorila jeho voice over a rozhlasový spot. "Chceli sme, aby bol spot autentický. Skutočný úsmev, skutočná iskra v oku," povedal režisér spotu Dano Dekan. Kampaň, založenú na drobných radostiach skutočných onkologických pacientov, možno vidieť v televízii, tlači či rozhlase do konca marca.
"Nájsť ľudí, ktorí svoju prácu robia s nadšením a vedomím, že bude náročná a pritom nezaplatená - to je dnes veľká vzácnosť. A takých ľudí nachádza Liga proti rakovine v Effectivity a Hitchhikers Films," uzavrela Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR