|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Počítače Foto: TASR
Starosta Pavel Kravec uviedol, že kým SMS infokanál je určený najmä na rýchle správy počas výnimočných či kalamitných situácií, email infokanál má ambíciu poskytnúť obyvateľom informácie formou dlhších správ.
"Chceme takýmto spôsobom zasielať bohatšie informácie, pozvania, či informácie o tom, že vyšlo všeobecne záväzné nariadenie. Lebo ľudia veľakrát popri svojich starostiach vôbec nesledujú situáciu, čo by mali," vysvetlil starosta.
Ako ďalej uviedol, v obci k tomu pristúpili systémovo. Na začiatku urobili na projekt kampaň a dotazníky. "Do každého domu sme doručili informácie, že túto službu ideme zaviesť, že je bezplatná a že na priloženom letáčiku si ju môžu občania objednať," dodal Kravec.
Z 374 doručených letákov sa podľa starostu vrátilo 243, pričom 232 obyvateľov si objednalo SMS infokanál a 150 email infokanál. Tých, ktorí na ponuku obce nereagovali, chcú ešte raz osloviť.
Email infokanál chcú podľa jeho slov spustiť naostro už v nasledujúcich dňoch, pričom periodicita emailov bude podľa potreby. "Budeme sa snažiť aspoň raz za týždeň priniesť obyvateľom informácie," zakončil Kravec.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR