|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Obchodník roka 2015: Lidl opäť s dvoma prvenstvami
Lidl už po tretíkrát za sebou získal Cenu Verejnosti v prestížnej súťaži MasterCard Obchodník roka, reťazec zároveň zopakoval svoje víťazstvo aj v kategórií Obchodník s potravinami. Do ...
Zdieľať
Foto: Lidl
Bratislava 28. apríla (OTS) - Lidl už po tretíkrát za sebou získal Cenu Verejnosti v prestížnej súťaži MasterCard Obchodník roka, reťazec zároveň zopakoval svoje víťazstvo aj v kategórií Obchodník s potravinami. Do hlasovania sa prostredníctvom internetu a SMS zapojilo celkovo 87 758 ľudí. Lidl získal 46 096 hlasov a suverénne potvrdil svoju pozíciu zákazníkmi najobľúbenejšieho obchodníka. Na druhom mieste sa v tejto kategórii s výrazným odstupom umiestnila dm drogerie markt (31 555), tretí bol Martinus (29 194).„Dôvera zákazníkov je pre nás najcennejšia, v našom odvetví totiž práve toto rozhoduje o úspechu alebo neúspechu obchodníka. Naše umiestnenie je výsledkom dlhodobo budovaného, intenzívneho a obojstranného vzťahu. Zisk Ceny Verejnosti po tretíkrát v rade je zároveň potvrdením toho, že zákazník si uvedomil, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality, predovšetkým vďaka privátnym značkám. Spolu s našou snahou ponúkať každý týždeň niečo nové a neustále vylepšovať naše služby ide o základ pre budovanie silného vzťahu so zákazníkmi,“ povedal pri preberaní ceny Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl za oblasť nákupu.
O víťazoch jednotlivých sortimentných kategórií rozhodol rozsiahly reprezentatívny výskum spoločnosti GfK Czech na vzorke 1000 respondentov zo Slovenska. „Už tretí rok oceňujeme obchodníkov na slovenskom trhu a posudzujeme kvalitu ich ponuky, šírku sortimentu alebo dobré vzťahy so zákazníkmi. A práve spotrebitelia rozhodujú o víťazstve predajcov v jednotlivých kategóriách maloobchodu, čo odzrkadľuje ich vlastné skúsenosti,“ povedal Josef Machala, Loyalty Leader Czech and Slovakia, MasterCard. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne, počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).
Foto: Lidl
V kategórií MasterCard Obchodník s potravinami 2015 Lidl zopakoval svoje víťazstvo spred roka, predovšetkým vďaka vysokej dôvere zákazníkov a vysokej kvalite tovaru. Na druhej priečke sa umiestnil Kaufland, tretie bolo Tesco. „Teší ma, že tak ako sme jednotkou v čerstvosti, sme aj jednotkou v odvetví. V tejto kategórií sa nám podarilo obhájiť minuloročné víťazstvo, čo vnímam ako dôkaz toho, že dlhodobá a poctivá práca skutočne prináša ovocie. Ďakujem zákazníkom a predovšetkým každému z našich viac ako 4000 zamestnancov,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Víťazov vyhlásili počas Galavečera XX. konferencie Slovak Retail Summit. Predstavitelia spoločnosti Lidl si prebrali tiež celkovo 5 ocenení v súťaži Múza Merkúra. Prvenstvo získal obchodný reťazec v kategórií „Branding predajne“ za nový sivý koncept. V kategórií „Promo aktivity a eventy“ mu porota pridelila 2. (Nôž šéfkuchára) a 3. miesto (Rozprávky, ktoré potešia všetky deti). Druhým miestom bola ocenená kampaň Jednotka v čerstvosti (kategória TOP značka v obchode) a tretie miesto získal Lidl za mobilnú aplikáciu „veľkostná tabuľka“ (kategória Nové technológie v mieste predaja).
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR