|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Obchodník roka 2015: Absolútnym víťazom opäť Martinus.sk
Príbeh kníhkupectva sa začal písať už pred viac než 25 rokmi v meste Martin. Jeho zakladatelia vtedy ešte netušili, že sa z neho stane najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku a ...
Zdieľať
Foto: Martinus.sk
Bratislava 27. apríla (OTS) - Príbeh kníhkupectva sa začal písať už pred viac než 25 rokmi v meste Martin. Jeho zakladatelia vtedy ešte netušili, že sa z neho stane najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku a že v apríli 2016 sa zaregistruje miliónty zákazník. Knihy sa teda stále v našej krajine tešia záujmu čitateľov. Súťaž MasterCard Obchodník roka 2015 si kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Na základe rozsiahleho prieskumu cenu Absolútny víťaz MasterCard Obchodník roka 2015 získal opäť Martinus.sk, ktorý zvíťazil aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015. Víťazi boli vyhlásení na 20. ročníku konferencie o obchode a marketingu European Retail Summit v Bratislave.
„Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,“ povedal Michal Meško, CEO Martinus.sk.
Celkové víťazstvo je udelené na základe výsledkov prieskumu, ktorý realizuje INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov. Rozhoduje sa pritom na základe viacerých parametrov a to bez ohľadu na to, aký tovar či službu firma poskytuje. Zároveň nie je tento prieskum ovplyvnený ani výzvami na hlasovanie, ktoré firmy môžu na zákazníkov smerovať kvôli MasterCard Cene verejnosti.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR