|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Obchodník roka 2013: Lidl víťazom kategórie Cena Verejnosti
Spotrebitelia rozhodli o tom, že prestížnu Cenu Verejnosti v rámci súťaže MasterCard Obchodník roka 2013 suverénne získala spoločnosť Lidl Slovenská republika. Prvé miesto jej zabezpečilo 38 989 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. apríla (WBN/PR) - Spotrebitelia rozhodli o tom, že prestížnu Cenu Verejnosti v rámci súťaže MasterCard Obchodník roka 2013 suverénne získala spoločnosť Lidl Slovenská republika. Prvé miesto jej zabezpečilo 38 989 hlasov, pričom prostredníctvom internetu a sms sa do hlasovania zapojilo celkovo 73 295 ľudí. Lidl teda získal podporu viac ako polovice hlasujúcich. V spomenutej kategórii sa na druhej priečke s odstupom takmer 9 000 hlasov umiestnil Martinus.sk
"Veľký záujem zákazníkov hlasujúcich prostredníctvom sms a internetu v kategórii Cena verejnosti nás presvedčil o tom, že oceniť prácu obchodníkov má zmysel," uviedla Martina Kirchrathová, Commerce Development Director spoločnosti MasterCard Europe pre Slovensko a Českú republiku.
"Som veľmi rád, že Cenu Verejnosti sme získali počas roka, v ktorom si pripomíname desaťročie pôsobenia spoločnosti Lidl na slovenskom trhu. Toto ocenenie si nesmierne vážime, pretože o ňom rozhodli zákazníci. Práve oni sú pre nás najdôležitejší, rozhodujú totiž o úspechu či neúspechu, bytí a nebytí v obchode. Ďakujem každému, kto hlasoval za Lidl. Dôvera vyjadrená ziskom viac ako polovice všetkých hlasov je ocenením našej každodennej práce a zároveň aj obrovským záväzkom," povedal konateľ spoločnosti Lidl Martin Nagy, ktorý osobne prevzal Cenu Verejnosti. "Veľká vďaka patrí aj všetkým našim zamestnancom, pretože ľudia tvoria Lidl. Cena Verejnosti je zásluhou nás všetkých," uzavrel Nagy.
Lidl uspel aj v súťaži kreativity v obchode - Múza Merkúra 2013. Kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák ocenila odborná porota 1. miestom v kategórii TOP značka v obchode a 3. miestom v kategórii Branding predajne.
"Veľký záujem zákazníkov hlasujúcich prostredníctvom sms a internetu v kategórii Cena verejnosti nás presvedčil o tom, že oceniť prácu obchodníkov má zmysel," uviedla Martina Kirchrathová, Commerce Development Director spoločnosti MasterCard Europe pre Slovensko a Českú republiku.
"Som veľmi rád, že Cenu Verejnosti sme získali počas roka, v ktorom si pripomíname desaťročie pôsobenia spoločnosti Lidl na slovenskom trhu. Toto ocenenie si nesmierne vážime, pretože o ňom rozhodli zákazníci. Práve oni sú pre nás najdôležitejší, rozhodujú totiž o úspechu či neúspechu, bytí a nebytí v obchode. Ďakujem každému, kto hlasoval za Lidl. Dôvera vyjadrená ziskom viac ako polovice všetkých hlasov je ocenením našej každodennej práce a zároveň aj obrovským záväzkom," povedal konateľ spoločnosti Lidl Martin Nagy, ktorý osobne prevzal Cenu Verejnosti. "Veľká vďaka patrí aj všetkým našim zamestnancom, pretože ľudia tvoria Lidl. Cena Verejnosti je zásluhou nás všetkých," uzavrel Nagy.
Lidl uspel aj v súťaži kreativity v obchode - Múza Merkúra 2013. Kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák ocenila odborná porota 1. miestom v kategórii TOP značka v obchode a 3. miestom v kategórii Branding predajne.