|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. októbra 2009
Obchodné reťazce vraj na potravinárov stále tlačia
Tlak obchodných reťazcov na dodávateľov potravín podľa Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK) neustáva, naopak nadobúda neustále nové podoby. "Najnovšie sa napríklad ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. októbra (WEBNOVINY) - Tlak obchodných reťazcov na dodávateľov potravín podľa Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK) neustáva, naopak nadobúda neustále nové podoby. "Najnovšie sa napríklad niektorí potravinári majú podieľať na úhradách zákazníckych benefitov, spadajúcich do projektu vernostných kariet jedného z popredných predajcov na domácom potravinovom trhu, podporovaného masívnou reklamnou kampaňou," uviedla komora vo svojej tlačovej konferencii.
Ako tiež vyplýva z dokumentu, ktorý sa podarilo potravinárom získať, obchodník v ňom svojich dodávateľov oboznamuje s princípmi zákazníckych vernostných kariet, očakávaným počtom kupujúcich, ktorí sa do neho zapoja i predpokladaným počtom kupónov na zľavy, ktoré bude medzi nich distribuovať. "Očakávame, že využijete túto príležitosť a zapojíte sa do tohto mimoriadneho projektu," uvádza sa vraj v dokumente, ktorý SPPK získala. Dôsledky nesplnenia tohto očakávania podľa potravinárov obchodník síce bližšie nešpecifikuje, ale viacerí producenti v anonymnej ankete poľnohospodárov a potravinárov vraj potvrdili, že by mohli súvisieť s ukončením, alebo výrazným obmedzením spolupráce.
SITA
Ako tiež vyplýva z dokumentu, ktorý sa podarilo potravinárom získať, obchodník v ňom svojich dodávateľov oboznamuje s princípmi zákazníckych vernostných kariet, očakávaným počtom kupujúcich, ktorí sa do neho zapoja i predpokladaným počtom kupónov na zľavy, ktoré bude medzi nich distribuovať. "Očakávame, že využijete túto príležitosť a zapojíte sa do tohto mimoriadneho projektu," uvádza sa vraj v dokumente, ktorý SPPK získala. Dôsledky nesplnenia tohto očakávania podľa potravinárov obchodník síce bližšie nešpecifikuje, ale viacerí producenti v anonymnej ankete poľnohospodárov a potravinárov vraj potvrdili, že by mohli súvisieť s ukončením, alebo výrazným obmedzením spolupráce.
SITA