|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. marca 2018
Obchodné reťazce modernizujú prevádzky, chcú aj rozširovať sieť
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/František Iván
Bratislava 1. marca (TASR) – Obchodné reťazce na Slovensku priebežne modernizujú priestory prevádzok. Majú záujem tiež o rozširovanie svojej siete, čo je však závislé aj od počtu obyvateľov alebo bytov v mestách a obciach.Podľa vedúceho úseku komunikácie Tomáša Bezáka z Lidl Slovenská republika je dôležité okrem rozširovania siete starať sa aj o existujúce predajne. "Každý rok preto realizujeme desiatky modernizácií rôzneho rozsahu," uviedol pre TASR.
Tesco sa zameriava predovšetkým na modernizáciu súčasných obchodov, informovala spoločnosť s tým, že jej ambíciou je najmä ich optimalizovať a vylepšovať. "Nebránime sa ani novým príležitostiam pre hľadanie nových priestorov, pričom prihliadame na mnohé demografické, sociálne a ekonomické aspekty," priblížila.
Bezák o zväčšovaní siete predajní uviedol, že hľadajú vhodné lokality v mestách a obciach od 5000 obyvateľov. Podľa neho sa nedá paušálne povedať, že malý formát predajne je ideálny, pretože nedokáže splniť podmienku šírky sortimentu a zákazník je nútený ísť nakúpiť aj inam.
Pre Delia potraviny je počet bytov v lokalite najdôležitejším kritériom na otvorenie novej predajne, malo by ich byť minimálne 400, uviedol jej konateľ Jozef Berko. V súvislosti s návratom predajní potravín do menších priestorov v mestách predpokladá, že tento trend bude dlhodobejší, podobne ako je to v iných európskych mestách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR