![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
01. marca 2018
Obchodné reťazce modernizujú prevádzky, chcú aj rozširovať sieť
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Podľa vedúceho úseku komunikácie Tomáša Bezáka z Lidl Slovenská republika je dôležité okrem rozširovania siete starať sa aj o existujúce predajne. "Každý rok preto realizujeme desiatky modernizácií rôzneho rozsahu," uviedol pre TASR.
Tesco sa zameriava predovšetkým na modernizáciu súčasných obchodov, informovala spoločnosť s tým, že jej ambíciou je najmä ich optimalizovať a vylepšovať. "Nebránime sa ani novým príležitostiam pre hľadanie nových priestorov, pričom prihliadame na mnohé demografické, sociálne a ekonomické aspekty," priblížila.
Bezák o zväčšovaní siete predajní uviedol, že hľadajú vhodné lokality v mestách a obciach od 5000 obyvateľov. Podľa neho sa nedá paušálne povedať, že malý formát predajne je ideálny, pretože nedokáže splniť podmienku šírky sortimentu a zákazník je nútený ísť nakúpiť aj inam.
Pre Delia potraviny je počet bytov v lokalite najdôležitejším kritériom na otvorenie novej predajne, malo by ich byť minimálne 400, uviedol jej konateľ Jozef Berko. V súvislosti s návratom predajní potravín do menších priestorov v mestách predpokladá, že tento trend bude dlhodobejší, podobne ako je to v iných európskych mestách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR