|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. marca 2013
Obchod účtuje poplatok za pozeranie sa na tovar
Za vetu „ďakujem, popozerám“ si austrálska obchodníčka s potravinami pre celiatikov účtuje štyri eurá.
Zdieľať
Austrálsky obchod zameraný na potraviny pre celiatikov zaviedol poplatok za prezeranie si tovaru. Každý zákazník, ktorý obchod navštívi, ale nič si nekúpi, musí majiteľke obchodu zaplatiť poplatok 5 dolárov (asi 4 eurá).
Obchodníčka s potravinami bez obsahu gluténu sa pre rázny krok rozhodla po tom, ako sa začal opakovať rovnaký vzorec – zákazníci si od nej prišli vypýtať radu ohľadom bezlepkových potravín a potom si ich odišli kúpiť inde.
„Veľa ľudí využíva tento obchod len na konzultáciu a potom si nakúpia potraviny inde. Neuvedomujú si však, že naše ceny sú skoro rovnaké ako ceny v iných obchodoch a okrem toho ponúkame tovar, ktorý inde nenájdu. Takýto postup začalo voliť aj mnoho obchodov s oblečením, obuvou či elektronikou, ktoré čelia rovnakému problému,“ uviedla majiteľka obchodu, ktorá týždenne ochotne poskytuje rady vyše 60 zákazníkom, ktorí po dlhých rozhovoroch odchádzajú bez nákupu.
Austrálčanka uviedla, že takéto správanie ju veľmi hnevá a v konečnom dôsledku na ňom profitujú neosobné veľké potravinové reťazce, ktoré znižujú ceny, aby získali zákazníkov. Keďže si svoje vzdelanie v odbore ako i svoj čas cení, rozhodla sa účtovať si aj za vetu „len popozerám“.
Hovorca internetovej stránky Register, ktorá mapuje rôzne súpisy v Austrálii, uviedol, že žiaden z obchodov v krajine podobné praktiky ešte nezaviedol.
www.metro.co.uk
„Veľa ľudí využíva tento obchod len na konzultáciu a potom si nakúpia potraviny inde. Neuvedomujú si však, že naše ceny sú skoro rovnaké ako ceny v iných obchodoch a okrem toho ponúkame tovar, ktorý inde nenájdu. Takýto postup začalo voliť aj mnoho obchodov s oblečením, obuvou či elektronikou, ktoré čelia rovnakému problému,“ uviedla majiteľka obchodu, ktorá týždenne ochotne poskytuje rady vyše 60 zákazníkom, ktorí po dlhých rozhovoroch odchádzajú bez nákupu.
Austrálčanka uviedla, že takéto správanie ju veľmi hnevá a v konečnom dôsledku na ňom profitujú neosobné veľké potravinové reťazce, ktoré znižujú ceny, aby získali zákazníkov. Keďže si svoje vzdelanie v odbore ako i svoj čas cení, rozhodla sa účtovať si aj za vetu „len popozerám“.
Hovorca internetovej stránky Register, ktorá mapuje rôzne súpisy v Austrálii, uviedol, že žiaden z obchodov v krajine podobné praktiky ešte nezaviedol.
www.metro.co.uk