![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Do kampane sa aktívne zapojilo 38 % z tých, ktorí kampaň zaznamenali a teda nakupovali v obchodoch viac ako inokedy a pýtali si v reštauráciách, baroch a kaviarňach slovenské produkty. Ďalších 25 % deklarovalo, že boli oslovení zo strany podnikateľov, aby podporili slovenských poľnohospodárov a výrobcov prostredníctvom kúpy domácich produktov a výrobkov.
Z tých, ktorí kampaň Pýtajme si slovenské doteraz nezaznamenali, takmer 70 % deklaruje, že by sa do nej pravdepodobne zapojili.
Zdroj: Prieskum GfK Slovakia
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR