Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. októbra 2013

Občania Levic môžu nahlasovať poruchy a problémy cez City monitor



Mobilnú aplikáciu City monitor spustilo od začiatku tohto mesiaca do prevádzky mesto Levice. Cieľom novej služby je zefektívniť komunikáciu a riešenie problémov medzi samosprávou a občanmi mesta. ...



Zdieľať
Levice 2. októbra (TASR) - Mobilnú aplikáciu City monitor spustilo od začiatku tohto mesiaca do prevádzky mesto Levice. Cieľom novej služby je zefektívniť komunikáciu a riešenie problémov medzi samosprávou a občanmi mesta. Prostredníctvom mobilnej aplikácie môžu občania jednoducho a rýchlo, spolu s lokalizačnou a fotografickou dokumentáciou priamo zo svojho mobilného telefónu, nahlásiť poruchu alebo problém v meste. Samospráva bude mať možnosť rýchlejšie reagovať na krízové situácie, lepšie plánovať, organizovať a kontrolovať celý proces vyriešenia problému.


Mobilná časť aplikácie umožní občanom nahlasovať podnety a sledovať zmeny v ich riešení. Vlastníci mobilných telefónov s operačným systémom Android alebo IOS (Apple Phone) si môžu mobilnú aplikáciu bezplatne stiahnuť cez obchod s aplikáciami Obchod play (Google play, App store). Po jej inštalácii môžu ihneď začať využívať City monitor. Po spustení aplikácie sa na úvodnej obrazovke objaví graf, na ktorom občania vidia informácie o všetkých hláseniach. Pri vlastných podnetoch môžu sledovať, či už z mobilného telefónu alebo prostredníctvom webovej stránky, v akom štádiu riešenia sa nachádzajú. Službu môžu využívať aj občania, ktorí nie sú vlastníkmi tzv. inteligentného mobilného telefónu. Svoje podnety môžu nahlasovať prostredníctvom web stránky www.citymonitor.sk.

Webová časť aplikácie slúži samosprávam, ktoré evidujú všetky nahlásené podnety. Zoznam hlásení bude pravidelne kontrolovať určený zamestnanec Mestského úradu v Leviciach a ten ďalej na základe typu problému určí, komu budú pridelené a ako sa budú ďalej riešiť. Počas riešenia daného problému bude určený zamestnanec kontrolovať postup prác pri likvidácii podnetu, upravovať statusy pod podnetom v priebehu odstraňovania poruchy a sledovať spätnú väzbu od občanov.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Cenové akcie na potraviny môžu byť v každom kúte Slovenska iné
<< predchádzajúci článok
Gaštanové slávnosti začnú omšou za dary jesene, vystúpi aj Hex