![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
22. augusta 2017
O nevyzdvihnuté nemocenské dávky treba opätovne požiadať
Poberatelia nemocenských dávok (materské, nemocenské, ošetrovné) v prípade, že si napríklad z dôvodu odcestovania počas dovolenky nevyzdvihli nemocenské dávky patriace im za ...
Zdieľať

"Aj z tohto dôvodu odporúčame poberateľom nemocenských dávok vyznačiť vždy v žiadostiach o jednotlivé nemocenské dávky číslo účtu, na ktoré si žiadajú dávky zaslať. Ak číslo účtu neuvedú, Sociálna poisťovňa ich zasiela poštou, čo predlžuje aj čas doručenia," radí Peter Višváder, hovorca poisťovne.
O znovu vyplatenie dávok, ktoré na pošte neboli vyzdvihnuté v stanovenej lehote, musí poistenec požiadať. Tlačivo je uverejnené na internetovej stránke Sociálnej poisťovne v časti Formuláre a je k dispozícii aj v pobočkách.
Vyplnenú a podpísanú žiadosť o opätovné vyplatenie nemocenskej dávky je potrebné doručiť osobne alebo poslať poštou príslušnej pobočke poisťovne, ktorá nemocenské dávky vypláca. Zamestnanec kontaktuje pobočku podľa sídla zamestnávateľa a samostatne zárobkovo činná osoba a dobrovoľne nemocensky poistená osoba v mieste trvalého bydliska.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR