Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

29. októbra 2009

O marketing SFZ sa bude starať UFA Sports Slovakia



Slovenský futbalový zväz (SFZ) bude mať nového marketingového partnera. Po viac ako 15 rokoch končí spoluprácu so spoločnosťou Šport Progress a v oblasti marketingu ho bude zastupovať slovenská ...



Zdieľať
BRATISLAVA 29. októbra (WEBNOVINY) - Slovenský futbalový zväz (SFZ) bude mať nového marketingového partnera. Po viac ako 15 rokoch končí spoluprácu so spoločnosťou Šport Progress a v oblasti marketingu ho bude zastupovať slovenská pobočka v nemeckom Hamburgu sídliacej renomovanej firmy UFA Sports, s ktorou podpísala zmluvu na 10 rokov. Spoločnosť podpísala rozsiahlu marketingovú zmluvu nielen so SFZ, ale bude mať práva aj na najvyššiu futbalovú súťaž - Corgoň ligu. UFA Sports Slovakia začne vykonávať svoju činnosť od 1. novembra 2009 v Bratislave. Päťčlenný tím bude viesť Arndt Jaworski a jeho súčasťou bude aj doterajší výkonný riaditeľ Šport Progressu Boris Šimonič.


UFA Sports bude poskytovateľom služieb pre slovenské národné futbalové mužstvá z hľadiska všetkých marketingových aktivít zahŕňajúcich mediálne a reklamné práva. Spolupráca s Corgoň ligou taktiež obsahuje národné a medzinárodné mediálne použitie práv a aj marketing rozsiahleho balíka reklamných práv, ktoré zahŕňajú aj právo na používanie názvu ligy. Existujúce kontrakty a zmluvy o spolupráci s partnermi SFZ (napríklad KIA, Heineken) budú prevzaté a integrované do marketingu spoločnosti UFA Sports.

"Sme presvedčení, že sme v UFA Sports našli vhodného partnera a tešíme sa na spoluprácu,“ uviedol prezident SFZ František Laurinec pri príležitosti podpisu zmluvy s novým marketingovým partnerom zväzu. "Náš národný tím sa prvýkrát v histórii kvalifikoval na majstrovstvá sveta v Juhoafrickej republike, čo považujem za ideálny východiskový bod na spoluprácu s UFA Sports.“

Šéf slovenskej pobočky UFA Sports Arndt Jaworski je presvedčený o úspechu spolupráce so SFZ: "Našim cieľom je natrvalo zvyšovať atraktivitu slovenského futbalu ako reklamnej platformy pre spoločnosti a televízne stanice. Som si istý, že s našimi skúsenosťami môžeme výrazne zlepšiť príjmovú situáciu SFZ a Corgoň ligy. Teším sa na túto novú výzvu.“

Jaworski bol do roku 2006 vo vedúcej manažérskej pozícii v spoločnosti Sportfive, ktorá sa zaoberá licenciami športových práv. Následne sa stal členom predstavenstva nemeckého futbalového tímu 1. FC Kaiserslautern, kde bol zodpovedný predovšetkým za oblasť marketingu, právnych záležitostí, organizácie a uplatňovania sa na trhu. Poslednú pracovnú pozíciu zastával ako nezávislý management konzultant pre národných a medzinárodných obchodných partnerov.

Spoločnosť UFA Sports, ktorá sa zaoberala predovšetkým predajom televíznych práv, vznikla pôvodne už v roku 1988. Od roku 2000 sa stala súčasťou RTL Group a po sérii rôznych transakcií sa začlenila do skupiny Sportfive. V novembri 2006 RTL Group predala svojich 25 percent akcií v Sportfive francúzskemu mediálnemu konglomerátu Lagardére. V apríli 2008 však RTL Group oživila svoje aktivity v segmente predaja televíznych práv v oblasti športu a obnovila marketingovú agentúru UFA Sports. Jej šéfom sa stal Philip Cordes.

Spoločnosť RTL Group je najväčšou súkromnou sieťou televíznych a rozhlasových staníc v Európe. V 11 krajinách jej patrí 45 televízií a 33 rozhlasových staníc. Majoritným akcionárom RTL Group je vydavateľstvo Bertelsman AG, ktorému patrí 90 percent akcií.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Šmíd sa obáva o Višňovského i spoluhráčov
<< predchádzajúci článok
Marián Hossa prvýkrát na ľade so spoluhráčmi z Chicaga