|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. júna 2013
Novým PR manažérom ŠKODA AUTO Slovensko je Roman Rajtár
Novým PR manažérom v spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, s.r.o., sa od 1. júla 2013 stáva Roman Rajtár. V tejto pozícii nahradí Luciu Busquet, ktorá sa po svojom úspešnom dlhoročnom pôsobení na pozícii ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. júna (WBN/PR) - Novým PR manažérom v spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, s.r.o., sa od 1. júla 2013 stáva Roman Rajtár. V tejto pozícii nahradí Luciu Busquet, ktorá sa po svojom úspešnom dlhoročnom pôsobení na pozícii vedúcej PR oddelenia spoločnosti rozhodla prijať novú pracovnú výzvu v zahraničí.
Roman Rajtár vyštudoval Marketingovú komunikáciu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Celý svoj profesionálny život sa venuje komunikácii. V rokoch 2006 až 2009 pôsobil ako moderátor publicistických relácií v STV. Ako koordinátor marketingu a PR pôsobil u importéra elektroniky K+B Elektro-Media a retailovej siete expert SK. Od mája 2007 pracoval na pozícii Account Manager v PR agentúre AMI Communications Slovakia, kde sa špecializoval na korporátnu, produktovú a krízovú komunikáciu pre viaceré spoločnosti z oblasti automotive, energetiky a healthcare. V ŠKODA AUTO Slovensko bude mať na starosti externú a internú komunikáciu, podporu značky, organizáciu eventov, filantropické aktivity a bude šéfredaktorom zákazníckeho časopisu ŠKODA Magazín.
Ing. Lucia Busquet vyštudovala medzinárodné vzťahy na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Od novembra 2007 pracovala ako vedúca oddelenia Public Relations spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. Pred tým pôsobila ako PR a produktová manažérka v spoločnosti T.O.P AUTO Slovakia, dovozcu značky Volvo, kde mala na starosti koordináciu reklamných kampaní a komunikáciu s verejnosťou. Prvé pracovné skúsenosti z oblasti automobilového priemyslu nazbierala v spoločnosti Renault Slovensko na pozícií produktovej manažérky, kde sa podieľala na produktovej politike značky Renault na Slovensku.
Roman Rajtár vyštudoval Marketingovú komunikáciu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Celý svoj profesionálny život sa venuje komunikácii. V rokoch 2006 až 2009 pôsobil ako moderátor publicistických relácií v STV. Ako koordinátor marketingu a PR pôsobil u importéra elektroniky K+B Elektro-Media a retailovej siete expert SK. Od mája 2007 pracoval na pozícii Account Manager v PR agentúre AMI Communications Slovakia, kde sa špecializoval na korporátnu, produktovú a krízovú komunikáciu pre viaceré spoločnosti z oblasti automotive, energetiky a healthcare. V ŠKODA AUTO Slovensko bude mať na starosti externú a internú komunikáciu, podporu značky, organizáciu eventov, filantropické aktivity a bude šéfredaktorom zákazníckeho časopisu ŠKODA Magazín.
Ing. Lucia Busquet vyštudovala medzinárodné vzťahy na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Od novembra 2007 pracovala ako vedúca oddelenia Public Relations spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. Pred tým pôsobila ako PR a produktová manažérka v spoločnosti T.O.P AUTO Slovakia, dovozcu značky Volvo, kde mala na starosti koordináciu reklamných kampaní a komunikáciu s verejnosťou. Prvé pracovné skúsenosti z oblasti automobilového priemyslu nazbierala v spoločnosti Renault Slovensko na pozícií produktovej manažérky, kde sa podieľala na produktovej politike značky Renault na Slovensku.