|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. augusta 2009
Novým platinovým partnerom futbalovej reprezentácie SR je Slovak Telekom
Novým platinovým partnerom slovenskej futbalovej reprezentácie sa stala Slovak Telekom a.s. Jej prezident Miroslav Majoroš podpísal zmluvu so Slovenským futbalovým zväzom (SFZ) a spoločnosťou Šport ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. augusta (WEBNOVINY) - Novým platinovým partnerom slovenskej futbalovej reprezentácie sa stala Slovak Telekom a.s. Jej prezident Miroslav Majoroš podpísal zmluvu so Slovenským futbalovým zväzom (SFZ) a spoločnosťou Šport Progress s.r.o. v pondelok predpoludním na bratislavskej Magio pláži na Tyršovom nábreží pri Dunaji. SFZ počas slávnostnej príležitosti zastupoval jeho prezident František Laurinec. "Som rád, že sme sa dohodli s renomovanou a uznávanou spoločnosťou, ktorá je známa na celom svete spoluprácou so športovým odvetvím. Pre mňa osobne je podpis tejto zmluvy akýmsi ocenením práce slovenského futbalu. Verím, že spolupráca bude obojstranne prospešná a prispeje najmä k rozvoju práce s mládežou," nechal sa počuť Laurinec. Slovak Telekom je v poradí už piatym platinovým partnerom. Táto spoločnosť sa zaradila k už predchádzajúcim, ktorými sú Adidas, Heineken, Fortuna a Kia.
Prezident najnovšieho platinového partnera slovenskej reprezentácie Miroslav Majoroš chce nadviazať na úspešnú spoluprácu so slovenským športom. Slovak Telekom v minulosti podporoval najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž a bol aj partnerom slovenskej výpravy na minuloročných olympijských hrách v Pekingu. "Naším heslom je ´Zažime to spolu´, neviem si predstaviť lepšiu príležitosť, kde sa dá toto motto prezentovať lepšie, ako počas práve vrcholiacej kvalifikácie na majstrovstvá sveta 2010 v JAR. Futbal prináša ľuďom na Slovensku radosť a mňa teší, že odteraz môžeme byť pri tom," povedal Majoroš.
Predseda správnej rady Športprogressu, ktorý je marketingovým partnerom slovenskej reprezentácie, Ing. Vojtech Miklós zasa spoluprácu so spoločnosťou Slovak Telekom prirovnal k "uloveniu veľkej ryby". Podpis zmluvy traja prítomní funkcionári spečatili slávnostným prípitkom a vzájomným podaním rúk.
Nová zmluva je platná do konca júla 2011 a týka sa prezentácie obchodnej značky T-Com a produktovej značky Magio v rámci činností SFZ a slovenskej futbalovej reprezentácie. Obe značky bude vidieť na všetkých priateľských a kvalifikačných zápasoch A-mužstva a výberu do 21 rokov SR, na finále Slovenského pohára a Superpohára. Platinové partnerstvo sa takisto bude prezentovať na oficiálnych podujatiach organizovaných SFZ, akými sú Futbalista roka a podobne. Vzájomná spolupráca medzi SFZ a Slovak Telekom a.s. by tiež mala prispieť k zlepšeniu bezpečnosti a komfortu na futbalových štadiónoch. Najväčším prínosom by malo byť zavedenie v západnej Európe už úplne bežného kamerového systému.
SITA
Prezident najnovšieho platinového partnera slovenskej reprezentácie Miroslav Majoroš chce nadviazať na úspešnú spoluprácu so slovenským športom. Slovak Telekom v minulosti podporoval najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž a bol aj partnerom slovenskej výpravy na minuloročných olympijských hrách v Pekingu. "Naším heslom je ´Zažime to spolu´, neviem si predstaviť lepšiu príležitosť, kde sa dá toto motto prezentovať lepšie, ako počas práve vrcholiacej kvalifikácie na majstrovstvá sveta 2010 v JAR. Futbal prináša ľuďom na Slovensku radosť a mňa teší, že odteraz môžeme byť pri tom," povedal Majoroš.
Predseda správnej rady Športprogressu, ktorý je marketingovým partnerom slovenskej reprezentácie, Ing. Vojtech Miklós zasa spoluprácu so spoločnosťou Slovak Telekom prirovnal k "uloveniu veľkej ryby". Podpis zmluvy traja prítomní funkcionári spečatili slávnostným prípitkom a vzájomným podaním rúk.
Nová zmluva je platná do konca júla 2011 a týka sa prezentácie obchodnej značky T-Com a produktovej značky Magio v rámci činností SFZ a slovenskej futbalovej reprezentácie. Obe značky bude vidieť na všetkých priateľských a kvalifikačných zápasoch A-mužstva a výberu do 21 rokov SR, na finále Slovenského pohára a Superpohára. Platinové partnerstvo sa takisto bude prezentovať na oficiálnych podujatiach organizovaných SFZ, akými sú Futbalista roka a podobne. Vzájomná spolupráca medzi SFZ a Slovak Telekom a.s. by tiež mala prispieť k zlepšeniu bezpečnosti a komfortu na futbalových štadiónoch. Najväčším prínosom by malo byť zavedenie v západnej Európe už úplne bežného kamerového systému.
SITA