|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. októbra 2010
Nový softvér pomáha zlepšiť prezentáciu na webe
Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) predstavila nový softvér (US), ktorý pomáha firmám výrazne zlepšiť spôsob komunikácie so zákazníkmi prostredníctvom internetu a mobilných zariadení. Softvér je ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. októbra (WBN/PR) - Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) predstavila nový softvér (US), ktorý pomáha firmám výrazne zlepšiť spôsob komunikácie so zákazníkmi prostredníctvom internetu a mobilných zariadení. Softvér je vybavený analytickými nástrojmi, programom pre sociálne siete i obchodnými funkciami, ktoré umožňujú firmám vytvárať dynamické a interaktívne internetové prezentácie, a tým cielene komunikovať so zákazníkmi a zvyšovať ich lojalitu k značke.
Objem obchodných transakcií na internete rastie závratným tempom. Osem z desiatich zákazníkov dnes nakupuje cez internet minimálne dvakrát za týždeň. Spoločnosť ABI Research odhaduje, že do roku 2015 vzrastie objem dát 20-krát a objem mobilných transakcií dokonca 40-krát. Správa ďalej uvádza, že objem online nákupov uskutočnených prostredníctvom mobilných zariadení sa každoročne strojnásobí a dosiahne objem 119 miliárd dolárov.
Spoločnosť IBM si tento trend uvedomuje. Preto predstavila softvérové portfólio IBM Customer Experience Suite (US), vhodné na vytvorenie dynamickej webovej prezentácie pre spotrebiteľa. Tá by mala byť prehľadná, interaktívna a personalizovaná, pričom ju bude možné spravovať prostredníctvom tradičnej webovej stránky a aj cez mobilné zariadenie.
Portfólio* obsahuje analytické nástroje, funkcie pre sociálne siete, nástroj pre správu webového obsahu, ďalej portál, mashupy a mobilné funkcie umožňujúce organizáciám posilniť schopnosť prilákať a udržať zákazníkov, tvoriť cielenú reklamu a marketing a zvyšovať celkovú lojalitu zákazníkov. Nový softvér umožňuje firmám vytvárať napríklad vysoko personalizované formy interakcie prostredníctvom analýzy a následnej adaptácie na preferencie, správanie a nákupné zvyklosti užívateľov, pritom sa dokáže orientovať podľa použitého prístroja, miesta, na ktorom sa dotyčný užívateľ nachádza a tiež podľa pocitov návštevníkov.
IBM Customer Experience Suite okrem toho umožňuje lepšie pochopiť a ovplyvniť návštevníkov prostredníctvom jedinečnej, na mieru ušitej užívateľskej skúsenosti s využitím blogov, chatovacích fór, videí i mobilných funkcií. Podporuje konverzáciu s užívateľmi i medzi nimi prostredníctvom online komunít a umožňuje majiteľom firiem riadiť tvorbu a dodávanie obsahu, bohatú mediálnu prezentáciu, spúšťanie kampaní alebo realizáciu prieskumov medzi zákazníkmi za použitia niekoľkých kanálov.
Klienti IBM vytvárajú bohaté webové zážitky
Napríklad v dnešnom, stále prepojenejšom svete sa internetové bankovníctvo stalo akousi normou. To núti finančné inštitúcie hľadať nové nástroje ako ponúknuť klientom osobný prístup a udržať si konkurencieschopnosť. S použitím blogov, chatovacích fór, video nahrávok, sociálnych sietí, bohatého mediálneho obsahu i mobilných funkcií môže banka či poisťovňa ponúknuť podstatne osobnejšiu skúsenosť práce s webom. To umožňuje podstatne rýchlejšie riešenie potenciálnych problémov a v neposlednej rade to vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov a k rastu ich lojality.
Spoločnosť Lufthansa napríklad aktuálne prevádzkuje web, ktorý podporuje niekoľko značiek: Lufthansa.com, WeFlyHome.com alebo Miles-and-More.com. Webová stránka podporuje dôležité servisné funkcie, ako online predaj leteniek a odbavenie. IT riešenie, na ktorom táto stránka stojí, podporuje cez dve miliardy zobrazení, 16 000 odbavení a v priemere 1 rezerváciu leteniek každých desať sekúnd. Teraz sa Lufthansa v spolupráci s IBM snaží zlepšiť svoju prítomnosť na webe a v následujúcich niekoľkých rokoch osloviť viac zákazníkov.
„Spolupráca s IBM na zlepšení stránky Lufthansa.com zvýšila našu konkurencieschopnosť a viedla k výraznej úspore nákladov. Aj preto sme kontrakt s IBM obnovili a budeme spolupracovať na zlepšovaní internetovej prezentácie v horizonte niekoľkých ďalších rokov,” povedal viceprezident spoločnosti Lufthansa pre riadenie informácií a predaj Günter Friedrich.
Nový softvér IBM dokáže pomôcť online predaju
Agentúra Forrester vo svojom prieskume zistila, že v dnešnej ére internetu a mobilných zariadení môžu spoločnosti, ktoré budú efektívne využívať stránky ponúkajúce špičkový užívateľský komfort, dosiahnuť až 400 percentný nárast obchodných príležitostí. **
IBM Customer Suite sa zameriava predovšetkým na potreby integrovaných webových nástrojov. Klientom, ktorí používajú existujúce portfólio riešení pre správu portálov a webového obsahu, sa podarilo dosiahnuť výrazné časové i finančné úspory a zároveň zvýšiť spokojnosť klientov v rádovo desiatkach percent.
IBM bude k riešeniu poskytovať i svoje konzultačné služby, najmä pri vyhodnocovaní, rozvoji a využívaní nových webových možností. Poradcovia IBMi (IBM Interactive) budú spolupracovať s klientmi pri inštalácii Customer Experience Suite tak, aby bola zabezpečená lepšia diferenciácia, vyššie príjmy, produktivita, efektivita a zníženie nákladov prostredníctvom optimalizovaného užívateľského zážitku.
Nový balík softvéru je ďalšou súčasťou rastúceho portfólia riešení navrhnutých na vylepšenie prítomnosti na internete. Schopnosti firiem reagovať na potreby klientov na tomto rastúcom trhu podporí nedávna akvizícia spoločností Sterling Commerce a Coremetrics, ako aj plánovaná akvizícia spoločnosti Unica. Tento nový balík IBM Software je vyústením investícií IBM do vyspelých mobilných služieb a funkcií pre firmy a spotrebiteľov po celom svete.
* Kompletný zoznam ponuky a modelov Customer Experience Suite nájdete na http://www.ibm.com/software (US). Nájdete tu i detaily o WebSphere Portal 7 a Lotus Web Content Management 7, ktoré sú už k dispozícii.
** Best Practices in User Experience (UX) Design, Forrester Research Inc. september 2009.
Plné znenie TS nájdete na stránke: http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/32500.wss
Objem obchodných transakcií na internete rastie závratným tempom. Osem z desiatich zákazníkov dnes nakupuje cez internet minimálne dvakrát za týždeň. Spoločnosť ABI Research odhaduje, že do roku 2015 vzrastie objem dát 20-krát a objem mobilných transakcií dokonca 40-krát. Správa ďalej uvádza, že objem online nákupov uskutočnených prostredníctvom mobilných zariadení sa každoročne strojnásobí a dosiahne objem 119 miliárd dolárov.
Spoločnosť IBM si tento trend uvedomuje. Preto predstavila softvérové portfólio IBM Customer Experience Suite (US), vhodné na vytvorenie dynamickej webovej prezentácie pre spotrebiteľa. Tá by mala byť prehľadná, interaktívna a personalizovaná, pričom ju bude možné spravovať prostredníctvom tradičnej webovej stránky a aj cez mobilné zariadenie.
Portfólio* obsahuje analytické nástroje, funkcie pre sociálne siete, nástroj pre správu webového obsahu, ďalej portál, mashupy a mobilné funkcie umožňujúce organizáciám posilniť schopnosť prilákať a udržať zákazníkov, tvoriť cielenú reklamu a marketing a zvyšovať celkovú lojalitu zákazníkov. Nový softvér umožňuje firmám vytvárať napríklad vysoko personalizované formy interakcie prostredníctvom analýzy a následnej adaptácie na preferencie, správanie a nákupné zvyklosti užívateľov, pritom sa dokáže orientovať podľa použitého prístroja, miesta, na ktorom sa dotyčný užívateľ nachádza a tiež podľa pocitov návštevníkov.
IBM Customer Experience Suite okrem toho umožňuje lepšie pochopiť a ovplyvniť návštevníkov prostredníctvom jedinečnej, na mieru ušitej užívateľskej skúsenosti s využitím blogov, chatovacích fór, videí i mobilných funkcií. Podporuje konverzáciu s užívateľmi i medzi nimi prostredníctvom online komunít a umožňuje majiteľom firiem riadiť tvorbu a dodávanie obsahu, bohatú mediálnu prezentáciu, spúšťanie kampaní alebo realizáciu prieskumov medzi zákazníkmi za použitia niekoľkých kanálov.
Klienti IBM vytvárajú bohaté webové zážitky
Napríklad v dnešnom, stále prepojenejšom svete sa internetové bankovníctvo stalo akousi normou. To núti finančné inštitúcie hľadať nové nástroje ako ponúknuť klientom osobný prístup a udržať si konkurencieschopnosť. S použitím blogov, chatovacích fór, video nahrávok, sociálnych sietí, bohatého mediálneho obsahu i mobilných funkcií môže banka či poisťovňa ponúknuť podstatne osobnejšiu skúsenosť práce s webom. To umožňuje podstatne rýchlejšie riešenie potenciálnych problémov a v neposlednej rade to vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov a k rastu ich lojality.
Spoločnosť Lufthansa napríklad aktuálne prevádzkuje web, ktorý podporuje niekoľko značiek: Lufthansa.com, WeFlyHome.com alebo Miles-and-More.com. Webová stránka podporuje dôležité servisné funkcie, ako online predaj leteniek a odbavenie. IT riešenie, na ktorom táto stránka stojí, podporuje cez dve miliardy zobrazení, 16 000 odbavení a v priemere 1 rezerváciu leteniek každých desať sekúnd. Teraz sa Lufthansa v spolupráci s IBM snaží zlepšiť svoju prítomnosť na webe a v následujúcich niekoľkých rokoch osloviť viac zákazníkov.
„Spolupráca s IBM na zlepšení stránky Lufthansa.com zvýšila našu konkurencieschopnosť a viedla k výraznej úspore nákladov. Aj preto sme kontrakt s IBM obnovili a budeme spolupracovať na zlepšovaní internetovej prezentácie v horizonte niekoľkých ďalších rokov,” povedal viceprezident spoločnosti Lufthansa pre riadenie informácií a predaj Günter Friedrich.
Nový softvér IBM dokáže pomôcť online predaju
Agentúra Forrester vo svojom prieskume zistila, že v dnešnej ére internetu a mobilných zariadení môžu spoločnosti, ktoré budú efektívne využívať stránky ponúkajúce špičkový užívateľský komfort, dosiahnuť až 400 percentný nárast obchodných príležitostí. **
IBM Customer Suite sa zameriava predovšetkým na potreby integrovaných webových nástrojov. Klientom, ktorí používajú existujúce portfólio riešení pre správu portálov a webového obsahu, sa podarilo dosiahnuť výrazné časové i finančné úspory a zároveň zvýšiť spokojnosť klientov v rádovo desiatkach percent.
IBM bude k riešeniu poskytovať i svoje konzultačné služby, najmä pri vyhodnocovaní, rozvoji a využívaní nových webových možností. Poradcovia IBMi (IBM Interactive) budú spolupracovať s klientmi pri inštalácii Customer Experience Suite tak, aby bola zabezpečená lepšia diferenciácia, vyššie príjmy, produktivita, efektivita a zníženie nákladov prostredníctvom optimalizovaného užívateľského zážitku.
Nový balík softvéru je ďalšou súčasťou rastúceho portfólia riešení navrhnutých na vylepšenie prítomnosti na internete. Schopnosti firiem reagovať na potreby klientov na tomto rastúcom trhu podporí nedávna akvizícia spoločností Sterling Commerce a Coremetrics, ako aj plánovaná akvizícia spoločnosti Unica. Tento nový balík IBM Software je vyústením investícií IBM do vyspelých mobilných služieb a funkcií pre firmy a spotrebiteľov po celom svete.
* Kompletný zoznam ponuky a modelov Customer Experience Suite nájdete na http://www.ibm.com/software (US). Nájdete tu i detaily o WebSphere Portal 7 a Lotus Web Content Management 7, ktoré sú už k dispozícii.
** Best Practices in User Experience (UX) Design, Forrester Research Inc. september 2009.
Plné znenie TS nájdete na stránke: http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/32500.wss