|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 29.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Milada
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. januára 2011
Nový riaditeľ Agrokomplexu chce organizovať viac výstav
Rozšíriť ponuku Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra, š. p. o ďalšie výstavy je cieľom nového riaditeľa Ľubomíra Martinku. Súčasné portfólio produktov chce ...
Zdieľať
Ľubomír Martinka Foto: patriot.skNITRA 10. januára (WEBNOVINY) - Rozšíriť ponuku Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra, š. p. o ďalšie výstavy je cieľom nového riaditeľa Ľubomíra Martinku. Súčasné portfólio produktov chce rozšíriť o výstavy zamerané na cestovný ruch a komunálne služby, oživiť chce prezentáciu farmárov a poľnohospodárov. Funkcie sa Martinka ujal 1. januára 2011, vyhral výberové konanie vypísané ministerstvom pôdohospodárstva.
V manažérskej oblasti sa chce zamerať na konsolidáciu, modernizáciu, systémovosť a transparentnosť. V oblasti marketingu chce urobiť komunikáciu otvorenejšou a hľadať nové, účinnejšie formy propagácie výstaviska. Počíta sa aj s elektronizáciou služieb. Ako informoval manažér marketingu a PR Agrokomplexu Marek Baluška, nový riaditeľ chce vytvárať podmienky pre širšiu prezentáciu rozvoja regiónov a vidieka.
Na Agrokomplex chce prilákať viac laikov i odborníkov. Počas výstav a veľtrhov plánuje organizovať vhodné sprievodné akcie pre odborníkov, návštevníkom však chce zároveň poskytnúť viac relaxu, zábavy a kultúry. Pre rozvoj komunikácie s odborníkmi chce vytvoriť biznis centrum. "Prostredníctvom zvýšenej kvality veľtrhov a výstav si chceme získať ďalšie malé a stredné podniky, ktoré sú základom každej úspešnej ekonomiky,“ povedal Martinka.
Nadviazať by chcel na začatú spoluprácu so samosprávou, univerzitami, odbornými komorami, združeniami a asociáciami. Viac priestoru vidí aj pre prezentáciu unikátnych expozícií Slovenského poľnohospodárskeho múzea. "Areál ponúka i viac možností napríklad na rozvoj agroturistiky,“ povedal Martinka.
Ľubomír Martinka je vyštudovaný pedagóg. Od roku 2005 do jari 2010 pôsobil ako prednosta Mestského úradu v Nitre, z funkcie ho odvolal primátor.
V manažérskej oblasti sa chce zamerať na konsolidáciu, modernizáciu, systémovosť a transparentnosť. V oblasti marketingu chce urobiť komunikáciu otvorenejšou a hľadať nové, účinnejšie formy propagácie výstaviska. Počíta sa aj s elektronizáciou služieb. Ako informoval manažér marketingu a PR Agrokomplexu Marek Baluška, nový riaditeľ chce vytvárať podmienky pre širšiu prezentáciu rozvoja regiónov a vidieka.
Na Agrokomplex chce prilákať viac laikov i odborníkov. Počas výstav a veľtrhov plánuje organizovať vhodné sprievodné akcie pre odborníkov, návštevníkom však chce zároveň poskytnúť viac relaxu, zábavy a kultúry. Pre rozvoj komunikácie s odborníkmi chce vytvoriť biznis centrum. "Prostredníctvom zvýšenej kvality veľtrhov a výstav si chceme získať ďalšie malé a stredné podniky, ktoré sú základom každej úspešnej ekonomiky,“ povedal Martinka.
Nadviazať by chcel na začatú spoluprácu so samosprávou, univerzitami, odbornými komorami, združeniami a asociáciami. Viac priestoru vidí aj pre prezentáciu unikátnych expozícií Slovenského poľnohospodárskeho múzea. "Areál ponúka i viac možností napríklad na rozvoj agroturistiky,“ povedal Martinka.
Ľubomír Martinka je vyštudovaný pedagóg. Od roku 2005 do jari 2010 pôsobil ako prednosta Mestského úradu v Nitre, z funkcie ho odvolal primátor.