|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 24.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adam a Eva
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Nový Renault Trafic
Nové, robustné a zároveň dynamické línie prechádzajú do prepracovanej prednej masky, ktorá je prispôsobená novej dizajnovej línii značky, zatiaľ čo radikálne zmeny nastali hlavne v interiéri ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. októbra (WBN/PR) - Nové, robustné a zároveň dynamické línie prechádzajú do prepracovanej prednej masky, ktorá je prispôsobená novej dizajnovej línii značky, zatiaľ čo radikálne zmeny nastali hlavne v interiéri vozidla. Kabína bola navrhnutá tak, aby bola komfortná, ale aj praktická a ponúkla pocit ako v osobnom automobile. Pocit kvality a 14 odkladacích priestorov. To zákazníkom ponúka Nový Trafic.
Kancelária na kolesách
Interiér kabíny modelu Nový Trafic bol navrhnutý tak, aby mohol slúžiť ako mobilná kancelária. Ponuka odkladacích priestorov je najlepšia na trhu – 14 odkladacích priestorov (90l). Ponúka skvelé riešenia pre uloženie mobilného telefónu či tabletu ale tiež stojan na zachytenie papierov ako sú faktúry či dodacie listy. Nový Renault Trafic tak uľahčuje život svojim používateľom každý deň.
Novinkou je aplikácia R&GO, ktorá je dostupná pre užívateľov smartphonov s operačnými systémami Android a iOS. Vďaka nej sú im dostupné funkcie ako navigácia, hands free používanie telefónu, multimédia či palubný počítač.
Ešte praktickejší nákladný priestor
Otváracie dvierka začlenené v dolnej časti nákladného priestoru a pod prednými sedadlami poskytujú najlepšiu dĺžku prepravovaného materiálu na trhu. Vnútorná galéria vysoká 28 cm umožňuje najefektívnejšie využitie nákladného priestoru.
Ešte lepšia motorizácia
Špecialisti Renault poskytli modelu Nový Trafic nový rad motorov, ktoré využívajú technológie odvodené od úspechu Renaultu v F1. Tieto motory boli upravené tak, aby vyhovovali potrebám firemných zákazníkov, a kombinujú šetrnosť a výkon. V prípade verzie "Twin Turbo" klesla spotreba pod hranicu 6l/100km.
Štyri motory a dva varianty, aby boli pokryté všetky typy použitia
Dve pohonné jednotky s jedným turbodúchadlom, s nižšou priemernou spotrebou až o 1l/100km v porovnaní s motormi pre predchádzajúcu verziu modelu Trafic: dCi 90 dCi 115
Motory vybavené technológiou Twin Turbo sú výkonnejšie, s vysokým krútiacim momentom už v nízkych otáčkach a majú ekonomickejšiu prevádzku. Poskytujú plynulý rozbeh aj pri zaťažení vozidla:
Energy dCi 120 Twin Turbo, Energy dCi 140 Twin Turbo, dCi 140 Twin Turbo
Nový Trafic je štandardne dodávaný s novou generáciou ESC, ktorá zahŕňa technológie ako "Extended Grip (Asistent pre rozjazd na nespevnených povrchoch)", "Hill Start Assist (Asistent rozjazdu do kopca)" a "Trailer Sway Control (Asistent stabilizujúci rozkývaný príves)". Nájdeme v ňom aj systém proti prevráteniu, ESP prispôsobujúce sa hmotnosti nákladu, či parkovaciu kameru. Nový Trafic má vnútorné zrkadlo "WIDE VIEW" pre elimináciu mŕtveho uhla.
Nový Renault Trafic je potvrdením vedúceho postavenia spoločnosti Renault na poli úžitkových vozidiel, ktorý sa drží hesla "We keep the best and improve the rest (Zachováme to najlepšie, vylepšíme zvyšok)", to mu umožňuje poskytovať zákazníkom to najlepšie a najvýhodnejšie pre ich potreby a drží Renault v pozícii jednotky v segmente úžitkových vozidiel už od roku 1998.
Kancelária na kolesách
Interiér kabíny modelu Nový Trafic bol navrhnutý tak, aby mohol slúžiť ako mobilná kancelária. Ponuka odkladacích priestorov je najlepšia na trhu – 14 odkladacích priestorov (90l). Ponúka skvelé riešenia pre uloženie mobilného telefónu či tabletu ale tiež stojan na zachytenie papierov ako sú faktúry či dodacie listy. Nový Renault Trafic tak uľahčuje život svojim používateľom každý deň.
Novinkou je aplikácia R&GO, ktorá je dostupná pre užívateľov smartphonov s operačnými systémami Android a iOS. Vďaka nej sú im dostupné funkcie ako navigácia, hands free používanie telefónu, multimédia či palubný počítač.
Ešte praktickejší nákladný priestor
Otváracie dvierka začlenené v dolnej časti nákladného priestoru a pod prednými sedadlami poskytujú najlepšiu dĺžku prepravovaného materiálu na trhu. Vnútorná galéria vysoká 28 cm umožňuje najefektívnejšie využitie nákladného priestoru.
Ešte lepšia motorizácia
Špecialisti Renault poskytli modelu Nový Trafic nový rad motorov, ktoré využívajú technológie odvodené od úspechu Renaultu v F1. Tieto motory boli upravené tak, aby vyhovovali potrebám firemných zákazníkov, a kombinujú šetrnosť a výkon. V prípade verzie "Twin Turbo" klesla spotreba pod hranicu 6l/100km.
Štyri motory a dva varianty, aby boli pokryté všetky typy použitia
Dve pohonné jednotky s jedným turbodúchadlom, s nižšou priemernou spotrebou až o 1l/100km v porovnaní s motormi pre predchádzajúcu verziu modelu Trafic: dCi 90 dCi 115
Motory vybavené technológiou Twin Turbo sú výkonnejšie, s vysokým krútiacim momentom už v nízkych otáčkach a majú ekonomickejšiu prevádzku. Poskytujú plynulý rozbeh aj pri zaťažení vozidla:
Energy dCi 120 Twin Turbo, Energy dCi 140 Twin Turbo, dCi 140 Twin Turbo
Nový Trafic je štandardne dodávaný s novou generáciou ESC, ktorá zahŕňa technológie ako "Extended Grip (Asistent pre rozjazd na nespevnených povrchoch)", "Hill Start Assist (Asistent rozjazdu do kopca)" a "Trailer Sway Control (Asistent stabilizujúci rozkývaný príves)". Nájdeme v ňom aj systém proti prevráteniu, ESP prispôsobujúce sa hmotnosti nákladu, či parkovaciu kameru. Nový Trafic má vnútorné zrkadlo "WIDE VIEW" pre elimináciu mŕtveho uhla.
Nový Renault Trafic je potvrdením vedúceho postavenia spoločnosti Renault na poli úžitkových vozidiel, ktorý sa drží hesla "We keep the best and improve the rest (Zachováme to najlepšie, vylepšíme zvyšok)", to mu umožňuje poskytovať zákazníkom to najlepšie a najvýhodnejšie pre ich potreby a drží Renault v pozícii jednotky v segmente úžitkových vozidiel už od roku 1998.