|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. októbra 2010
Nový motor pre modely Octavia a Superb
Škoda Auto neustále zvyšuje úžitkovú hodnotu svojich vozidiel. Simply Clever riešenia umožňujú najvýhodnejší možný pomer ceny a výkonu, ktorý je jedným zo základných znakov modelov Škoda Auto. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. októbra (WBN/PR) - Škoda Auto neustále zvyšuje úžitkovú hodnotu svojich vozidiel. Simply Clever riešenia umožňujú najvýhodnejší možný pomer ceny a výkonu, ktorý je jedným zo základných znakov modelov Škoda Auto. Nová konfigurácia pohonného ústrojenstva pre modely Octavia a Superb ponúka komfort automatického riadenia v kombinácii s pohonom všetkých kolies. Ten predstavuje podstatné zlepšenie bezpečnosti vozidiel vo všetkých situáciách.
Modely Superb a Superb Combi sú vo variante s pohonom všetkých kolies mimoriadne obľúbené. Predstavujú takmer desať percent predaných vozidiel, z verzie kombi s pohonom všetkých kolies sa predá pätina. Začiatkom novembra preto dostane modelový rad Superb ďalší prírastok v podobe atraktívnej kombinácie agregátu 2,0 TDI s priamym vstrekovaním a filtrom pevných častíc s výkonom 103 kW a automatickej dvojspojkovej šesťstupňovej prevodovky DSG s pohonom všetkých kolies. Dostupná bude pre oba karosárske varianty. Rozdelenie výkonu elektronicky riadi spojka Haldex štvrtej generácie. Pri jazde za normálnych trakčných podmienok smeruje 96 percent sily k prednej náprave. Pokiaľ sa zmení adhézia vozovky pod jednotlivými kolesami, systém Haldex zareaguje v zlomku sekundy a presunie točivý moment na kolesá, ktoré majú momentálne lepšie trakčné podmienky. Tým je zaručená bezpečná jazda za každého stavu vozovky: na snehu, na ľade aj v daždivom počasí.
Atraktívna kombinácia pohonného reťazca rozšíri aj ponuku modelového radu Octavia. Naftový motor 2,0 TDI CR DPF 103 kW a automatická prevodovka DSG spolu s pohonom všetkých kolies bude dostupná pre model Octavia Combi a taktiež pre individualistickú verziu Scout. Octavia s pohonom všetkých kolies zaznamenala úspech - len za rok 2009 sa predalo takmer štrnásť tisíc vozidiel. Predaj verzie s pohonom všetkých kolies vo variante kombi predstavuje 15 percent predaných vozidiel. O kvalitách a vynikajúcich jazdných vlastnostiach modelu Škoda Octavia 4×4 sa už presvedčili desaťtisíce zákazníkov na celom svete. Toto vozidlo je elegantným spoločníkom na každodenných cestách do zamestnania, ako aj spoľahlivým partnerom vo voľnom čase. Čitatelia časopisu AutoBild Allrad zvolili vozidlo Škoda Octavia Combi 4×4 za „štvorkolku“ roku 2008. Octavia Scout získala titul „Best Crossover Estate“ britského časopisu 4×4.
Medzi hlavné výhody spojky Haldex štvrtej generácie patrí okamžitá reakcia v závislosti od jazdnej situácie, bez nutnosti prekĺzania predných kolies, bezpečnejšie jazdné vlastnosti vďaka okamžitému prerozdeleniu točivého momentu podľa trakčných možností jednotlivých kolies, lepšia ovládateľnosť a neobmedzená kompatibilita so systémami ABS a ESP.
Modely Superb a Superb Combi sú vo variante s pohonom všetkých kolies mimoriadne obľúbené. Predstavujú takmer desať percent predaných vozidiel, z verzie kombi s pohonom všetkých kolies sa predá pätina. Začiatkom novembra preto dostane modelový rad Superb ďalší prírastok v podobe atraktívnej kombinácie agregátu 2,0 TDI s priamym vstrekovaním a filtrom pevných častíc s výkonom 103 kW a automatickej dvojspojkovej šesťstupňovej prevodovky DSG s pohonom všetkých kolies. Dostupná bude pre oba karosárske varianty. Rozdelenie výkonu elektronicky riadi spojka Haldex štvrtej generácie. Pri jazde za normálnych trakčných podmienok smeruje 96 percent sily k prednej náprave. Pokiaľ sa zmení adhézia vozovky pod jednotlivými kolesami, systém Haldex zareaguje v zlomku sekundy a presunie točivý moment na kolesá, ktoré majú momentálne lepšie trakčné podmienky. Tým je zaručená bezpečná jazda za každého stavu vozovky: na snehu, na ľade aj v daždivom počasí.
Atraktívna kombinácia pohonného reťazca rozšíri aj ponuku modelového radu Octavia. Naftový motor 2,0 TDI CR DPF 103 kW a automatická prevodovka DSG spolu s pohonom všetkých kolies bude dostupná pre model Octavia Combi a taktiež pre individualistickú verziu Scout. Octavia s pohonom všetkých kolies zaznamenala úspech - len za rok 2009 sa predalo takmer štrnásť tisíc vozidiel. Predaj verzie s pohonom všetkých kolies vo variante kombi predstavuje 15 percent predaných vozidiel. O kvalitách a vynikajúcich jazdných vlastnostiach modelu Škoda Octavia 4×4 sa už presvedčili desaťtisíce zákazníkov na celom svete. Toto vozidlo je elegantným spoločníkom na každodenných cestách do zamestnania, ako aj spoľahlivým partnerom vo voľnom čase. Čitatelia časopisu AutoBild Allrad zvolili vozidlo Škoda Octavia Combi 4×4 za „štvorkolku“ roku 2008. Octavia Scout získala titul „Best Crossover Estate“ britského časopisu 4×4.
Medzi hlavné výhody spojky Haldex štvrtej generácie patrí okamžitá reakcia v závislosti od jazdnej situácie, bez nutnosti prekĺzania predných kolies, bezpečnejšie jazdné vlastnosti vďaka okamžitému prerozdeleniu točivého momentu podľa trakčných možností jednotlivých kolies, lepšia ovládateľnosť a neobmedzená kompatibilita so systémami ABS a ESP.
Súvisiace články:
Nová generácia modelov Škoda Octavia Tour (11. 10. 2010)
Prvý elektromobil značky Škoda: Koncept Oktavia Green Line (30. 9. 2010)
Škoda odporúča: Prvých 5 krokov po povodni (11. 6. 2010)
Modely Škoda Octavia sú teraz dostupné všetkým (26. 5. 2010)
Škoda Octavia 4x4 pre Anastasiu Kuzminu (8. 4. 2010)
Omladené modely Fabia a Roomster v Ženeve (2. 3. 2010)
Škoda predstavuje modely Fabia RS a Fabia Combi RS. (1. 3. 2010)
Škoda ukazuje novú tvár modelov Fabia a Roomster (23. 2. 2010)
Majitelia modelu Fabia dávali prednosť benzínu (9. 2. 2010)
Najpopulárnejšia farba Škody Auto je červená (29. 1. 2010)