|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. decembra 2015
Nový mestský portál Nitry ponúka desiatky elektronických služieb
Na snímke primátor Nitry Jozef Dvonč
Zdieľať
Na snímke primátor Nitry Jozef Dvonč Foto: TASR/František Kolář
Nitra 21. decembra (TASR) – Možnosť komunikovať s mestom v ktorúkoľvek hodinu a z akéhokoľvek miesta prináša verejnosti projekt elektronizácie služieb Nitry. Celkovo ponúka obyvateľom mesta 154 služieb. Okrem iného sú medzi nimi informácie o hospodárení mesta, o základných a materských školách, zoznam registrovaných zvierat, ohlasovanie porúch verejného osvetlenia, nelegálnych skládok, podávanie daňových priznaní k miestnym daniam, povoľovanie ambulantného predaja, pripomienkovanie návrhu rozpočtu mesta a mnohé ďalšie. Ako uviedol primátor Nitry Jozef Dvonč, cieľom projektu je zvýšenie komfortu občanov mesta, ušetrenie ich času, ale aj zníženie administratívneho zaťaženia v rámci vybavovania agendy v rôznych životných situáciách.Projekt elektronizácie služieb mesta Nitra bol spustený do prevádzky v októbri. Celkové náklady dosiahli sumu 2,244 milióna eur, s finančnou spoluúčasťou mesta vo výške 167.000 eur. Súčasťou projektu je nový mestský portál, ktorý je vstupnou bránou k používaniu elektronických služieb. Na príprave projektu spolupracovali nielen odborníci na informačné technológie, ale aj pracovníci mestského úradu, ktorí po odbornej stránke špecifikovali jednotlivé služby. Ako informovala radnica, elektronizácia služieb mesta značne uľahčí Nitranom vybavovanie poskytovaných služieb, čím by sa mala znížiť nutnosť osobného kontaktu občanov s úradníkmi. Hlavnými cieľmi projektu je celkové zlepšenie poskytovania služieb, zníženie administratívnej záťaže pre obyvateľov a podnikateľov, zrýchlenie, zjednodušenie a skvalitnenie spracovania žiadostí občanov a zabezpečenie prakticky nepretržitých úradných hodín pre ľudí, ktorí elektronické služby využívajú.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR