|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. augusta 2007
Nový Čas naďalej najčítanejším denníkom
Nový Čas je stále najčítanejším denníkom, ktorému dáva prednosť 22 percent Slovákov. Vyplynulo to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý od 8. januára do 24. júna ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. augusta (WEBNOVINY) - Nový Čas je stále najčítanejším denníkom, ktorému dáva prednosť 22 percent Slovákov. Vyplynulo to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý od 8. januára do 24. júna uskutočnila spoločnosť MEDIAN Sk, s.r.o. v spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International na vzorke 4 117 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov. Na druhej priečke sa v kategórii dennej tlače podľa prieskumu umiestnila Pravda s deviatimi percentami. Čítanosť denníka Sme, ktorému slovenskí čitatelia prisúdili tretie miesto, je vyjadrená ôsmimi percentami. Nasleduje denník Plus jeden deň so siedmimi percentami. Na piatej priečke rebríčka čítanosti dennej tlače skončil Korzár. Prednosť mu dalo päť percent Slovákov. Čítanosť celoštátnych denníkov bola v prvých šiestich mesiacoch tohto roku 44-percentná.
Časopis Plus 7 dní je najčítanejším slovenským týždenníkom. Od začiatku roka si ho prečítalo alebo prelistovalo 15 percent Slovákov. Na druhú pozíciu sa dostal Život s 10-percentnou čítanosťou. Trojicu najlepších uzatvára Nový čas pre ženy s deväťpercentnou čitateľskou obľubou. Rovnakú bilanciu má na konte Markíza - spoločenský týždenník. Prehľad uzatvára Báječná žena s ôsmimi percentami. Týždenníky číta 59 percent slovenskej populácie.
Dvojtýždenníky číta 18 percent Slovákov. Najčítanejším titulom je Tele plus so štyrmi percentami. Rovnaký percentuálny zisk zaznamenal TV max, ktorého zaradili na druhé miesto. Tri percentá a tretie miesto patrí dvojtýždenníku Teleprogram. Autoburza a TV Svet majú dvojpercentnú čítanosť.
Celková čítanosť mesačníkov v prvých šiestich mesiacoch 2007 dosiahla 52 percent. Vedie Zdravie s 10 percentami, druhá je Eva s ôsmimi percentami a za ňou EMMA s rovnakým percentuálnym ziskom. Mesačník Záhradkár číta sedem percent populácie, kým po periodiku Rebecca siahlo päť percent slovenských čitateľov.
SITA
Súvisiace články:
Cez víkend prejdeme na stredoeurópsky čas (24. 10. 2007)