|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. septembra 2014
Novinári hodnotia hovorcov na internete
Novinári môžu od dnešného dňa hlasovať v internetovej ankete na stránke www.mojhovorca.sk.
Zdieľať
Bratislava 2. septembra (TASR) - Novinári môžu od dnešného dňa hlasovať v internetovej ankete na stránke www.mojhovorca.sk.
Svojím hlasom ocenia hovorcu, ktorého považujú za najlepšieho komunikátora v každej z troch stanovených kategórií – štátna správa, samospráva a komerčný sektor. Hlasovanie potrvá do 21. septembra a jeho výsledkom bude päť nominovaných hovorcov v každej kategórii. Ich kvality následne posúdi odborná porota. Najlepších hovorcov za rok 2014 organizátori slávnostne vyhlásia na Made in Media party 10. októbra v Bratislave. Hovorcu roka každoročne vyhlasuje Asociácia hovorcov Slovenska (AHS) na privátnej Made in Media party, ktorú organizuje rovnomenná agentúra. Doteraz mohla o hovorcoch rozhodovať verejnosť a odborná porota. Tento rok namiesto verejnosti rozhodujú novinári a odborná porota zostala.
Podľa nového predsedu AHS Milana Vangu je dôležité, aby prvotnú selekciu urobili samotní novinári, ktorí s hovorcami spolupracujú. „Najlepšie vedia posúdiť profesionalitu hovorcov a ich prístup k profesii, pretože oni sú s nimi denne v kontakte. Zároveň by takéto hodnotenie malo byť pre hovorcov motiváciou, aby svoju prácu vnímali zodpovedne," povedal. Zo „short-listu“ následne vyberie víťaza odborná porota.
Pravidlá hlasovania pre novinárov sú jednoduché. „Každý novinár môže dať len jeden hlas vybranému hovorcovi v každej z troch hodnotených kategórií, počas celého trvania ankety,“ vysvetlila Zuzana Tichá z agentúry Made in Media. Podľa nej bude ťažiskom mobilizácie kampaň na Facebooku cielená priamo na ľudí z médií. „Chceme, aby sa do ankety zapojilo čo najviac novinárov,“ doplnila.
Pri každom mene hovorcu na www.mojhovorca.sk bude aj tento rok zoznam jeho výstupov za posledný mesiac v médiách. Tie generuje monitorovací systém WebReport.sk, ktorý poskytla Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR). „Každý novinár si vďaka monitoringu môže urobiť obraz o práci hovorcu,“ povedal riaditeľ úseku obchodu a marketingu TASR Richard Jajcay.
Asociácia hovorcov Slovenska môže, ale nemusí podľa štatútu udeliť titul TOP Hovorca roka 2014 pre absolútneho víťaza za všetky kategórie spolu. Tento rok sa zároveň rozhodla zrušiť inštitút „Malina“, pre najhoršie komunikujúceho hovorcu. "Chceme hľadať pozitívne príklady v hovorcovských radoch a oceňovať tých, ktorí svoju prácu robia profesionálne,“ ozrejmil Vanga.
Hovorcov môže do internetovej ankety nominovať verejnosť, organizátori, ale svoju nomináciu môžu poslať aj sami, a to počas trvania hlasovania. Právo na nomináciu v internetovej ankete má každá osoba, ktorá počas predchádzajúcich 12 mesiacov verejne zastupovala organizáciu samosprávy alebo neziskového sektora, štátnej správy alebo štátneho sektora, privátneho a komerčného sektora.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Foto: www.mojhovorca.sk
Svojím hlasom ocenia hovorcu, ktorého považujú za najlepšieho komunikátora v každej z troch stanovených kategórií – štátna správa, samospráva a komerčný sektor. Hlasovanie potrvá do 21. septembra a jeho výsledkom bude päť nominovaných hovorcov v každej kategórii. Ich kvality následne posúdi odborná porota. Najlepších hovorcov za rok 2014 organizátori slávnostne vyhlásia na Made in Media party 10. októbra v Bratislave. Hovorcu roka každoročne vyhlasuje Asociácia hovorcov Slovenska (AHS) na privátnej Made in Media party, ktorú organizuje rovnomenná agentúra. Doteraz mohla o hovorcoch rozhodovať verejnosť a odborná porota. Tento rok namiesto verejnosti rozhodujú novinári a odborná porota zostala.
Podľa nového predsedu AHS Milana Vangu je dôležité, aby prvotnú selekciu urobili samotní novinári, ktorí s hovorcami spolupracujú. „Najlepšie vedia posúdiť profesionalitu hovorcov a ich prístup k profesii, pretože oni sú s nimi denne v kontakte. Zároveň by takéto hodnotenie malo byť pre hovorcov motiváciou, aby svoju prácu vnímali zodpovedne," povedal. Zo „short-listu“ následne vyberie víťaza odborná porota.
Pravidlá hlasovania pre novinárov sú jednoduché. „Každý novinár môže dať len jeden hlas vybranému hovorcovi v každej z troch hodnotených kategórií, počas celého trvania ankety,“ vysvetlila Zuzana Tichá z agentúry Made in Media. Podľa nej bude ťažiskom mobilizácie kampaň na Facebooku cielená priamo na ľudí z médií. „Chceme, aby sa do ankety zapojilo čo najviac novinárov,“ doplnila.
Pri každom mene hovorcu na www.mojhovorca.sk bude aj tento rok zoznam jeho výstupov za posledný mesiac v médiách. Tie generuje monitorovací systém WebReport.sk, ktorý poskytla Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR). „Každý novinár si vďaka monitoringu môže urobiť obraz o práci hovorcu,“ povedal riaditeľ úseku obchodu a marketingu TASR Richard Jajcay.
Asociácia hovorcov Slovenska môže, ale nemusí podľa štatútu udeliť titul TOP Hovorca roka 2014 pre absolútneho víťaza za všetky kategórie spolu. Tento rok sa zároveň rozhodla zrušiť inštitút „Malina“, pre najhoršie komunikujúceho hovorcu. "Chceme hľadať pozitívne príklady v hovorcovských radoch a oceňovať tých, ktorí svoju prácu robia profesionálne,“ ozrejmil Vanga.
Hovorcov môže do internetovej ankety nominovať verejnosť, organizátori, ale svoju nomináciu môžu poslať aj sami, a to počas trvania hlasovania. Právo na nomináciu v internetovej ankete má každá osoba, ktorá počas predchádzajúcich 12 mesiacov verejne zastupovala organizáciu samosprávy alebo neziskového sektora, štátnej správy alebo štátneho sektora, privátneho a komerčného sektora.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR