Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

03. januára 2013

Nové logo značky ŠKODA pre modely Fabia a Roomster



Modely Fabia a Roomster ponesú aktuálne logo vozidiel značky ŠKODA a prvýkrát tiež nápis ŠKODA. Meno príslušného modelu a zadnej časti vozidla doplňujúce označenie, ako napríklad TSI alebo TDI, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 3. januára (WBN/PR) - Modely Fabia a Roomster ponesú aktuálne logo vozidiel značky ŠKODA a prvýkrát tiež nápis ŠKODA. Meno príslušného modelu a zadnej časti vozidla doplňujúce označenie, ako napríklad TSI alebo TDI, budú teraz tiež vyhotovené v novom type písma.


V rámci osvieženia firemného dizajnu, odštartovaného už v roku 2011, mení česká automobilka svoje logo postupne na všetkých svojich existujúcich modelových radoch. Prvým modelom s modernizovaným logom bol nový automobil ŠKODA Citigo. Nové logo nesie tiež kompaktný model ŠKODA Rapid, predstavený v roku 2012. Ako tretí a štvrtý modelový rad teraz ponesú nové logo, nápis ŠKODA na zadnej časti a modelové označenie v novom type písma aj modely Fabia a Roomster.

Nové logo značky je umiestnené na niekoľkých miestach na vozidle aj v interiéri - napríklad na kapote, na zadnej časti, na krytoch stredu kolies z ľahkej zliatiny, na volante, kryte motora a aj na kľúčoch k vozidlu.

Ďalšou optickou novinkou modelov ŠKODA Fabia a ŠKODA Roomster je meno značky na piatych dverách, vyhotovené v novom type písma. Aj údaje o motorizácii alebo doplnkové označenie, ako napr. TSI, TDI, „GreenLine“ alebo „VRS“, budú vyhotovené v novom type písma.

V porovnaní s pôvodným logom je teraz okrídlený šíp v kombinácii chrómu a čiernej farby svieži a modernejší. Dizajnéri obmedzili prvky loga len na to podstatné. Okrídlený šíp je precízne vyhotovený v chróme na matne čiernom pozadí lemovanom jemnou chrómovou linkou. Starší vavrínový veniec a integrovaný nápis ŠKODA nie sú na novom logu použité.

S rozsiahlou zmenou firemného dizajnu zdôrazňuje ŠKODA svoj štart do novej rastovej fázy. Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšiť svoje celosvetové predaje na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne. Nový „Corporate Design“ bol prvýkrát predstavený v roku 2011 na ženevskom autosalóne.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Smrteľne chorý fanúšik videl nový Star Trek pred premiérou
<< predchádzajúci článok
V dejisku úvodnej etapy Rely Dakar sú už všetci Slováci