|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. septembra 2011
Nové kníhkupectvo v centre Bratislavy
Najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku Martinus.sk otvára v Bratislave 1. októbra 2011 svoje doteraz najväčšie kníhkupectvo. Po prvýkrát spojí svoje sily aj s obľúbenou kaviarenskou ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. septembra (WBN/PR) - Najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku Martinus.sk otvára v Bratislave 1. októbra 2011 svoje doteraz najväčšie kníhkupectvo. Po prvýkrát spojí svoje sily aj s obľúbenou kaviarenskou značkou Shtoor. Oficiálny krst bude v pondelok, 3. októbra o 17:30.
V nových priestoroch na Obchodnej ulici 26 ponúkne svojim zákazníkom viac ako 50 tisíc kníh, možnosť vyskúšať si čítačky elektronických kníh a vyzdvihnúť si svoje internetové objednávky osobne, bez nutnosti platiť poštovné. "Našou snahou je pripravovať pre zákazníkov úžasné miesta. Kníhkupectvá, ktoré budú mať dušu. Chceme, aby k nám ľudia chodili nielen kvôli kúpe knihy, ale vždy keď budú mať chuť na trochu relaxu v príjemnom prostredí. V tomto nám bude okrem samotného charakteru kníhkupectva pomáhať aj populárna slovenská značka kaviarní Shtoor," hovorí Michal Meško, spolumajiteľ Martinus.sk.
Ambíciou Martinusu je tak vytvoriť priestor, v ktorom sú zákazníkom ponúkané služby kamenného a internetového kníhkupectva, ale aj možnosť občerstviť sa. Práve značka Shtoor si v priebehu jedného roka svojej existencie získala tisíce fanúšikov a nová kaviareň bude v poradí už tretia. V novom kníhkupectve sa budú pravidelne konať aj rôzne literárne a kultúrne akcie.
Otvorenie nového kníhkupectva je podporené aj mediálnou kampaňou, v ktorej sa Martinus.sk primárne sústreďuje na billboardy a citylighty v Bratislave. Ich hlavným motívom je spojenie grafických prvkov Martinus.sk a Shtoor s reklamným sloganom "Výnimočné stretnutie obľúbeného kníhkupectva a legendárnej kaviarne". Okrem vizuálnej komunikácie sú súčasťou kampane aj rozhlasové spoty. Oficiálny krst nového kníhkupectva sa bude konať 3. októbra 2011 o 17:30 na Obchodnej ulici 26, v Bratislave.
Martinus.sk je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Okrem kníh a elektronických kníh má vo svojej ponuke filmy, spoločenské hry, stavebnice LEGO, počítačové a konzolové hry, kávu a čaj. Na slovenskom internetovom trhu pôsobí už od roku 2001. Mesačne ho navštívi viac ako 600 000 zákazníkov. Martinus.sk v roku 2010 otvoril v Žiline už štvrté kamenné kníhkupectvo – prvé tri sa nachádzajú v Bratislave, Nitre a Martine. V roku 2010 začal ako prvý predajca na Slovensku ponúkať komplexné riešenie elektronických kníh.
V nových priestoroch na Obchodnej ulici 26 ponúkne svojim zákazníkom viac ako 50 tisíc kníh, možnosť vyskúšať si čítačky elektronických kníh a vyzdvihnúť si svoje internetové objednávky osobne, bez nutnosti platiť poštovné. "Našou snahou je pripravovať pre zákazníkov úžasné miesta. Kníhkupectvá, ktoré budú mať dušu. Chceme, aby k nám ľudia chodili nielen kvôli kúpe knihy, ale vždy keď budú mať chuť na trochu relaxu v príjemnom prostredí. V tomto nám bude okrem samotného charakteru kníhkupectva pomáhať aj populárna slovenská značka kaviarní Shtoor," hovorí Michal Meško, spolumajiteľ Martinus.sk.
Ambíciou Martinusu je tak vytvoriť priestor, v ktorom sú zákazníkom ponúkané služby kamenného a internetového kníhkupectva, ale aj možnosť občerstviť sa. Práve značka Shtoor si v priebehu jedného roka svojej existencie získala tisíce fanúšikov a nová kaviareň bude v poradí už tretia. V novom kníhkupectve sa budú pravidelne konať aj rôzne literárne a kultúrne akcie.
Otvorenie nového kníhkupectva je podporené aj mediálnou kampaňou, v ktorej sa Martinus.sk primárne sústreďuje na billboardy a citylighty v Bratislave. Ich hlavným motívom je spojenie grafických prvkov Martinus.sk a Shtoor s reklamným sloganom "Výnimočné stretnutie obľúbeného kníhkupectva a legendárnej kaviarne". Okrem vizuálnej komunikácie sú súčasťou kampane aj rozhlasové spoty. Oficiálny krst nového kníhkupectva sa bude konať 3. októbra 2011 o 17:30 na Obchodnej ulici 26, v Bratislave.
Martinus.sk je najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku podľa návštevnosti aj obratu a jeden z najvýznamnejších slovenských on-line obchodov celkovo. Okrem kníh a elektronických kníh má vo svojej ponuke filmy, spoločenské hry, stavebnice LEGO, počítačové a konzolové hry, kávu a čaj. Na slovenskom internetovom trhu pôsobí už od roku 2001. Mesačne ho navštívi viac ako 600 000 zákazníkov. Martinus.sk v roku 2010 otvoril v Žiline už štvrté kamenné kníhkupectvo – prvé tri sa nachádzajú v Bratislave, Nitre a Martine. V roku 2010 začal ako prvý predajca na Slovensku ponúkať komplexné riešenie elektronických kníh.