|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. júna 2009
Nová tvár Slovenskej pošty na webe
Tak ako sa mení, zdokonaľuje a prispôsobuje klientom Slovenská pošta vo svojej fyzickej podobe, mení sa aj jej virtuálna tvár. Kompletným redizajnom prešla aj jej webová stránka a od 1. júla bude plne k ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. júna (WN/PR) - Tak ako sa mení, zdokonaľuje a prispôsobuje klientom Slovenská pošta vo svojej fyzickej podobe, mení sa aj jej virtuálna tvár. Kompletným redizajnom prešla aj jej webová stránka a od 1. júla bude plne k dispozícii zákazníkom a klientom pošty. Okrem nového vizuálu prinesie stránka aj viaceré technologické novinky, ktoré majú za cieľ zjednodušiť prístup k informáciám na stránke a uľahčiť komunikáciu s poštou. Pribudnú nové zaujímavé sekcie, oveľa rýchlejšie a on-line budú môcť zákazníci komunikovať so Slovenskou poštou a riešiť prípadné problémy.
K novému vzhľadu stránky prispeje moderný webdizajn. Ďalej budú mať zákazníci na stránke k dispozícii informácie o aktuálnych zmenách v službách a ľahko sa zorientujú v novej tarife pre vnútroštátny i medzinárodný styk. Na inovovanej webstránke budú umiestnené úplne nové sekcie, ktoré umožnia klientom omnoho rýchlejšie nájsť ceny zásielok alebo získať iné potrebné informácie.
Medzi výrazné novinky patrí spôsob, ako klienti získajú informácie o otváracích hodinách. Ak si doteraz mohli klienti nájsť otváracie hodiny jednotlivých pobočiek v excelovskej tabuľke, teraz sa k nim dopracujú jednoduchším a zaujímavejším spôsobom. Vyhľadajú si konkrétnu poštu v jednoduchej aplikácii, ktorá využíva google mapy a po kliknutí budú mať túto informáciu spolu s geo pozíciou pošty ihneď na obrazovke. „Zmyslom tejto novinky je aj to, že si zákazník bude môcť pohodlne nájsť najrýchlejšiu cestu k danej pošte po zadaní miesta kde sa práve nachádza,“ vysvetľuje Mária Hromadová z oddelenia externej a internej komunikácie Slovenskej pošty.
Na internetovej stránke Slovenskej pošty čaká na zákazníkov aj absolútna novinka Poštafórum.
Je to projekt zameraný na priamu komunikáciu Slovenskej pošty so zákazníkom. Najdôležitejšou úlohou Poštafóra je rýchla a profesionálna odozva na všetky pripomienky, podnety, otázky i sťažnosti zákazníkov.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.
Viac informácií poskytne odbor komunikácie:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
E-mail: danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk
K novému vzhľadu stránky prispeje moderný webdizajn. Ďalej budú mať zákazníci na stránke k dispozícii informácie o aktuálnych zmenách v službách a ľahko sa zorientujú v novej tarife pre vnútroštátny i medzinárodný styk. Na inovovanej webstránke budú umiestnené úplne nové sekcie, ktoré umožnia klientom omnoho rýchlejšie nájsť ceny zásielok alebo získať iné potrebné informácie.
Medzi výrazné novinky patrí spôsob, ako klienti získajú informácie o otváracích hodinách. Ak si doteraz mohli klienti nájsť otváracie hodiny jednotlivých pobočiek v excelovskej tabuľke, teraz sa k nim dopracujú jednoduchším a zaujímavejším spôsobom. Vyhľadajú si konkrétnu poštu v jednoduchej aplikácii, ktorá využíva google mapy a po kliknutí budú mať túto informáciu spolu s geo pozíciou pošty ihneď na obrazovke. „Zmyslom tejto novinky je aj to, že si zákazník bude môcť pohodlne nájsť najrýchlejšiu cestu k danej pošte po zadaní miesta kde sa práve nachádza,“ vysvetľuje Mária Hromadová z oddelenia externej a internej komunikácie Slovenskej pošty.
Na internetovej stránke Slovenskej pošty čaká na zákazníkov aj absolútna novinka Poštafórum.
Je to projekt zameraný na priamu komunikáciu Slovenskej pošty so zákazníkom. Najdôležitejšou úlohou Poštafóra je rýchla a profesionálna odozva na všetky pripomienky, podnety, otázky i sťažnosti zákazníkov.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.
Viac informácií poskytne odbor komunikácie:
Juraj Danielis
vedúci oddelenia externej a internej komunikácie, Slovenská pošta, a. s.
Tel.: +421 2 260 101 580
E-mail: danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk