|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. augusta 2013
Nová Škoda Octavia sa vyrába už aj v Indii
V indickom meste Aurangabad začali schádzať z výrobnej linky prvé automobily ŠKODA Octavia novej generácie.
Zdieľať
Bratislava 14. augusta (TASR) - V indickom meste Aurangabad začali schádzať z výrobnej linky prvé automobily ŠKODA Octavia novej generácie.
So štartom výroby novej generácie modelu Octavia nadväzuje česká automobilka v Indii na úspech prvej generácie. Od novembra 2001 do októbra 2010 oslovila Octavia indických zákazníkov, pričom v tomto období sa predalo približne 44.900 týchto vozidiel.
V indickej automobilke sa vyrábajú už modely Superb, Yeti a Laura. Octavia je ťažiskom najväčšej modelovej ofenzívy v histórii spoločnosti ŠKODA. Radom nových modelov posilňuje automobilka svoj rastový kurz. Cieľom rastovej stratégie je zvýšenie počtu celosvetovo predaných vozidiel minimálne na 1,5 milióna ročne.
ŠKODA je na indickom trhu prítomná od roku 2001. V roku 2012 zvýšila značka počet svojich dodávok zákazníkom v krajine o 14,2 % na viac ako 30.000 vozidiel. Len za sedem mesiacov roku 2013 predala česká automobilka na subkontinente približne 13.800 vozidiel. Od roku 2001 do konca júla 2013 tak bolo indickým zákazníkom dodaných približne 178.300 vozidiel tejto značky.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Škoda Octavia Foto: TASR/Štefan Puškáš
So štartom výroby novej generácie modelu Octavia nadväzuje česká automobilka v Indii na úspech prvej generácie. Od novembra 2001 do októbra 2010 oslovila Octavia indických zákazníkov, pričom v tomto období sa predalo približne 44.900 týchto vozidiel.
V indickej automobilke sa vyrábajú už modely Superb, Yeti a Laura. Octavia je ťažiskom najväčšej modelovej ofenzívy v histórii spoločnosti ŠKODA. Radom nových modelov posilňuje automobilka svoj rastový kurz. Cieľom rastovej stratégie je zvýšenie počtu celosvetovo predaných vozidiel minimálne na 1,5 milióna ročne.
ŠKODA je na indickom trhu prítomná od roku 2001. V roku 2012 zvýšila značka počet svojich dodávok zákazníkom v krajine o 14,2 % na viac ako 30.000 vozidiel. Len za sedem mesiacov roku 2013 predala česká automobilka na subkontinente približne 13.800 vozidiel. Od roku 2001 do konca júla 2013 tak bolo indickým zákazníkom dodaných približne 178.300 vozidiel tejto značky.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR