Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Nová sezóna vzdelávania v Pricemania Academy je tu!



Školský rok sa nezačal len pre študentov, ale semester začína aj pre všetkých, ktorí pochopili, že celoživotné vzdelávanie je alfou a omegou k úspechu. Prvý komplexný vzdelávací program pre ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 8. septembra (WBN/PR) - Školský rok sa nezačal len pre študentov, ale semester začína aj pre všetkých, ktorí pochopili, že celoživotné vzdelávanie je alfou a omegou k úspechu. Prvý komplexný vzdelávací program pre ľudí pracujúcich v online biznise Pricemania Academy štartuje svoju šiestu sezónu.


Tradičné otvorenie semestra pod názvom Pricemania Academy Kickoff VI. bude 17. septembra 2015 v coworkingovom centre Connect v Bratislave.

V rámci programu odznejú tri prednášky, vďaka ktorým posuniete svoj biznis na ďalšiu úroveň.
Prvým spíkrom bude Tomáš Vrtík zo spoločnosti Besteron, hlavného partnera Pricemania Academy, s témou Oplatí sa e-shopom online platba kartou? V prednáške najmä pre e-shopárov odznie, aké sú poplatky a podmienky bánk pri platbe kartou či aká je obľúbenosť online platenia na Slovensku. Zistia, čo sa deje, ak e-shopu klient zaplatí ukradnutou/zneužitou kartou a aké sú plusy a mínusy tejto platobnej metódy a načo by sa určite mali banky spýtať, ak majú o takúto službu záujem.

S témou Ako nás provízny marketing naučil posúvať latku online marketingu na úroveň, kde je výkonnostný marketing slabý buzzword vystúpia Pavol Adamčák a Marián Zeleniak z ui42, ktorí vás naučia, ako nastaviť stratégiu online marketingu tak, aby na seba sám zarábal. Dozviete sa aj to, ako si urobiť prehľad v mori marketingových nástrojov a ponúk rôznych agentúr tak, aby vznikol akčný balíček aktivít pre dosiahnutie čo najväčšieho rastu a zisku.

Ako sa dostať na titulky magazínov poradí Simona Budinská, PR specialist a zakladateľka portálu kavickari.sk. Ukáže vám, ako sa dostať na titulky magazínov prirodzenou formou a ako na tom začať pracovať od seba a od ľudí vo vašej firme.

Posledným spíkrom tohtoročného Kickoffu bude odborník v oblasti e-commerce z Českej republiky Jan Kvasnička. Vo svojej praktickej prednáške Zvyšovanie konverzného pomeru e-shopu ukáže najväčšie chyby e-shopov, ktoré znižujú konverzný pomer. Často totiž aj malá drobnosť dokáže ovplyvniť konverzný pomer naozaj výrazne. Taktiež ukáže, aké dogmy vznikajú pri optimalizácii konverzného pomeru.

Po ukončení oficiálnej časti bude opäť priestor na networking a zábavu vo forme súťaží a hier. Atmosféru dotvorí živá hudba a chutný catering.

Vstup na otvorenie sezóny v Pricemania Academy je zdarma, registrácia prebieha tu. Navyše, každý účastník získa leták so špeciálnou časovo obmedzenou zľavou na workshopy.

Tešíme sa na vás v Connect coworking 17.9. 2015 od 18.30 h.
A ak náhodou nebudete môcť prísť, kliknite na náš BLOG a pozrite si live prenos.

Partnermi sezóny jeseň 2015 sú:

Hlavný partner: Besteron
Partneri: Youstice, Superfaktúra, Webglobe Yegon, Sortio, Effectix, DHL
Mediálni partneri: Connect, Techbox, Mojandroid.sk, Instore Slovakia, Podnikajte.sk, Education.sk, Biznisweb, RobimeIT, Retailmagazin.sk

Pricemania Academy je prvý komplexný vzdelávací program pre e-shopy a online firmy na slovenskom trhu. Interaktívita a individuálny prístup mentorov zaručujú veľmi rýchle osvojenie nových zručností, ktorú dokážu účastníci školení okamžite využiť v každodennej praxi. Vďaka nadobudnutým poznatkom dokážu absolventi Pricemania Academy zvýšiť návštevnosť svojho webu a premeniť ju na reálnych zákazníkov, a tým zdvihnúť celkovú ziskovosť. Nemenej dôležité je aj budovanie značky a vzťahu so zákazníkmi. Všetci absolventi Pricemania Academy získajú na konci školenia alebo workshopu certifikát. Hlavný partner jesennej sezóny 2015 je spoločnosť Besteron.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Výbor odmietol pripomienky prezidenta k novele o verejnom obstarávaní
<< predchádzajúci článok
Európska centrálna banka kritizuje Nemecko za zákon o regulácii bánk