|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. mája 2018
Nová kampaň má prilákať do hlavného mesta viac turistov zo Slovenska
Na snímke Kačacia fontána v Bratislave.
Zdieľať
Na snímke Kačacia fontána v Bratislave. Foto: TASR
Bratislava 22. mája (TASR) – Hlavné mesto chce prilákať na návštevu okrem zahraničných aj viac domácich turistov. Počas aktuálnej letnej sezóny preto spúšťa najväčšiu kampaň zameranú na návštevníkov z ostatných končín Slovenska pod názvom Spoznaj svoje hlavné mesto.Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal na utorňajšej tlačovej konferencii prízvukoval, že Bratislava sa stále viac a viac stáva atraktívnou destináciou pre zahraničných návštevníkov. Poukázal pritom aj na to, že špecifiká metropoly SR pre turistov zvýraznili aj renomované zahraničné prieskumy, ktoré napríklad zaradili Bratislavu medzi najzelenšie mestá sveta, ocenili tiež lesopark či vianočné trhy. „Kým však zahraniční turisti spoznávajú Bratislavu ako moderné mesto s bohatým kultúrnym a historickým potenciálom, ľudia na Slovensku vnímajú Bratislavu stále najmä ako mesto práce a vzdelania. Toto chceme otočiť,“ povedal primátor.
Prostriedkom k tomu má byť nová kampaň, ktorá bude k návšteve motivovať pod heslom Bratislava je aj Tvoje hlavné mesto. "Bratislavu chceme predstaviť ako ideálne miesto pre víkendový pobyt a zábavu s jedinečnou atmosférou, pričom kampaň upozorní na príťažlivosť Bratislavy v oblasti gastronómie, histórie a umenia či korunovačných dejín, ale aj ako miesto kultúrnych podujatí a adrenalínových zážitkov," uviedla predsedníčka predstavenstva mestskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) Alžbeta Melicharová. "Kampaň sa začne 1. júna, bude ju možné vidieť vo vlakoch, objaví sa i v rádiách a tlači, ale aj na reklamných plochách v krajských mestách a v online prostredí," dodala.
K väčšiemu komfortu návštevníkov by mali prispieť aj novinky vo wifi pripojení po meste, ktoré po novom ponúka nielen prístup na internet, ale aj informácie o Bratislave. "Riešime i problém s odstavnými plochami pre zájazdové autobusy, BTB v spolupráci s Dopravným podnikom Bratislava sprístupní od 1. júna 2018 záchytné parkovisko v areáli vozovne Janíkov dvor v Petržalke, plánujú sa vybudovať i ďalšie," uviedol člen predstavenstva BTB, mestský poslanec Ján Buocik. Pripomenul, že počas letných mesiacov má byť spustený i bikesharing, ktorý umožní pohyb na bicykloch po centre a jeho širšom zázemí.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
nasledujúci článok >>
Vo filmovom výbere Milana Lasicu sa na plátna Art Film Festu dostanú obľúbené muzikály
Vo filmovom výbere Milana Lasicu sa na plátna Art Film Festu dostanú obľúbené muzikály