Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Nová kampaň Lidla vzdáva hold zamestnancom



Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň "Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia". Sú ľudia, ktorí robia všetko pre svojich zákazníkov a firmy, ktoré robia všetko ...



Zdieľať
new project 1 BRATISLAVA 2. apríla 2019 (WBN/PR) - Diskontný reťazec spúšťa novú kampaň "Za Top zamestnávateľom stoja top ľudia".


Sú ľudia, ktorí robia všetko pre svojich zákazníkov a firmy, ktoré robia všetko pre svojich zamestnancov. Toto je hlavná myšlienka najnovšej kampane z dielne Lidla, ktorú dopĺňa dôraz na čerstvosť ponúkaných výrobkov. Diskontný reťazec, ktorý sa spomedzi predajcov potravín teší najväčšej obľube Slovákov, je podľa zákazníkov dlhodobo jednotkou v čerstvosti a získal tiež viacero ocenení ako top zamestnávateľ, tak spojil v komunikácii tri hlavné posolstvá. Sú nimi orientácia na zákazníkov, úcta k zamestnancom a záväzok čerstvosti.

V kampani sa ľudia dozvedia kto stojí za čerstvými a kvalitnými výrobkami, ktoré denne nájdu vo svojom Lidli. Vďaka pekárovi, ktorý vstáva o piatej ráno, majú od rána do večera k dispozícii voňavé a chrumkavé pečivo Priamo z pece. Manažér čerstvosti z logistického centra zabezpečuje, aby sa k zákazníkom dostalo len čerstvé a kvalitné ovocie a zelenina. Zamestnanci predajní deň čo deň dopĺňajú tisícky predaných produktov čerstvými. Nákupcovia dohliadajú na to, aby sa na pultoch Lidla nachádzali čerstvé a kvalitné produkty od overených dodávateľov. Za top zamestnávateľom totiž stoja top ľudia.



"Všetko čo robíme, robíme s ľuďmi a pre ľudí. V centre nášho záujmu stojí vždy zákazník, ktorému sa snažíme v maximálnej možnej miere vyhovieť a podľa jeho spätnej väzby skvalitňovať našu ponuku i služby. Zároveň si uvedomujeme, že našim najväčším bohatstvom sú naši zamestnanci. Bez nich by sme nedokázali obslúžiť milióny zákazníkov a zabezpečiť ponuku čerstvého, kvalitného a cenovo výhodného tovaru," povedal Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Lidl na Slovensku v 135 predajniach, troch logistických centrách a na centrále zamestnáva viac ako 4000 ľudí. Nárast platov o viac ako o tridsaťpäť percent od jesene 2016, o takmer pätinu vyšší priemerný mesačný plat než je trhový priemer v odvetví na pozíciách predavačiek-pokladníčok a predavačov-pokladníkov, to je realita v spomenutom diskontnom reťazci. Priemerný mesačný plat na spomenutých pozíciách je aktuálne bezmála 900 €. Plný pracovný úväzok v Lidli pritom predstavuje 38,75 hodín týždenne. Lidl je trojnásobným držiteľom prestížneho medzinárodného ocenenia Top Employer Europe a Top Employer Slovakia. Za svoje aktivity vo vzťahu k zamestnancom získal obchodný reťazec aj prestížne ocenenie Via Bona. Na základe hlasovania verejnosti sa Lidl už päťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka. Lidl je taktiež najobľúbenejšou značkou Slovákov spomedzi predajcov potravín. Vyplynulo to zo štúdie zákazníckej skúsenosti renomovanej audítorskej spoločnosti KPMG.


Zdroj: Webnoviny.sk - Nová kampaň Lidla vzdáva hold zamestnancom © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Cestovný ruch má predpoklady, aby sa stal motorom rozvoja ekonomiky SR
<< predchádzajúci článok
Petržalský starosta a poslanci sa budú pravidelne stretávať s občanmi