|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Nová identita značky TNT stavia do popredia ľudí
TNT v rámci stratégie Outlook mení identitu značky. Nový slogan "The People Network" súčasne vyzdvihuje ľudí pracujúcich v TNT aj jej unikátnu európsku cestnú sieť. Zároveň ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. októbra (WBN/PR) - TNT v rámci stratégie Outlook mení identitu značky. Nový slogan "The People Network" súčasne vyzdvihuje ľudí pracujúcich v TNT aj jej unikátnu európsku cestnú sieť. Zároveň odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.
Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a potrebuje osobný kontakt.
Prečo The People Network?
V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. "Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v jednaní so zákazníkom a našu jedinečnú sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network," hovorí Tex Gunning, prezident TNT.
Strategická voľba
Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Tieto investície do značky TNT sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť.
TNT chce dosiahnuť rast ziskovosti prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom udržať existujúcich a získať nových zákazníkov z radov malých a stredne veľkých firiem.
Kampaň
TNT kampaňou naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilbordy až po cenové a lojalitné programy – posiela silný odkaz, že verí v osobný kontakt ako rozhodujúci parameter v modernej logistike. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: "V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť. Video o výrobe tejto reklamy tvorenej v spolupráci s TNT zamestnancami sa oplatí vidieť na sociálnych sieťach."
VIDEO: Nový reklamný spot TNT
https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi3
O TNT
TNT je jednou z najväčších expresných doručovacích spoločností na svete. Denne prepraví približne 1 milión zásielok od dokumentov, balíkov až po ťažký paletový náklad. Využíva cestné aj letecké prepravné siete v Európe, na Strednom Východe a v Afrike, v Tichomorskej Ázii a Amerike. V roku 2013 boli celkové príjmy TNT 6,7 miliárd eur. Pre viac informácií navštívte stránku http://www.tnt.com/corporate
TNT na Slovensku
TNT pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. V roku 1993 vznikla samostatná pobočka TNT Express Worldwide spol. s r.o. so sídlom v Bratislave. Na Slovensku v súčasnosti zamestnáva viac ako 200 interných zamestnancov a zmluvných partnerov a disponuje vozovým parkom s vyše 80-timi vozidlami. Slovenská sieť TNT pozostáva z 8 diep a firma svojimi službami pokrýva celé územie Slovenskej republiky. Webová stránka je: http://www.tnt.sk
Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a potrebuje osobný kontakt.
Prečo The People Network?
V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. "Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v jednaní so zákazníkom a našu jedinečnú sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network," hovorí Tex Gunning, prezident TNT.
Strategická voľba
Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Tieto investície do značky TNT sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť.
TNT chce dosiahnuť rast ziskovosti prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom udržať existujúcich a získať nových zákazníkov z radov malých a stredne veľkých firiem.
Kampaň
TNT kampaňou naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilbordy až po cenové a lojalitné programy – posiela silný odkaz, že verí v osobný kontakt ako rozhodujúci parameter v modernej logistike. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: "V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť. Video o výrobe tejto reklamy tvorenej v spolupráci s TNT zamestnancami sa oplatí vidieť na sociálnych sieťach."
VIDEO: Nový reklamný spot TNT
https://www.youtube.com/watch?v=etHgVKULAi3
O TNT
TNT je jednou z najväčších expresných doručovacích spoločností na svete. Denne prepraví približne 1 milión zásielok od dokumentov, balíkov až po ťažký paletový náklad. Využíva cestné aj letecké prepravné siete v Európe, na Strednom Východe a v Afrike, v Tichomorskej Ázii a Amerike. V roku 2013 boli celkové príjmy TNT 6,7 miliárd eur. Pre viac informácií navštívte stránku http://www.tnt.com/corporate
TNT na Slovensku
TNT pôsobí na slovenskom trhu od roku 1991. V roku 1993 vznikla samostatná pobočka TNT Express Worldwide spol. s r.o. so sídlom v Bratislave. Na Slovensku v súčasnosti zamestnáva viac ako 200 interných zamestnancov a zmluvných partnerov a disponuje vozovým parkom s vyše 80-timi vozidlami. Slovenská sieť TNT pozostáva z 8 diep a firma svojimi službami pokrýva celé územie Slovenskej republiky. Webová stránka je: http://www.tnt.sk