|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. septembra 2016
Nitra chce cestovný ruch podporiť novou marketingovou kampaňou
Ďalekohľad vďaka svojmu uchyteniu o podstavec, ktoré je plynulo otočné o 360 stupňov, umžňuje výhľad na celú Nitru.
Zdieľať
Ďalekohľad vďaka svojmu uchyteniu o podstavec, ktoré je plynulo otočné o 360 stupňov, umžňuje výhľad na celú Nitru. Foto: TASR/Henrich Mišovič
Nitra 22. septembra (TASR) - Nitrianska organizácia cestovného ruchu (NOCR) štartuje v týchto dňoch novú online kampaň, pomocou ktorej chce predstaviť Nitru ako modernú a atraktívnu turistickú destináciu. Zároveň ju bude prezentovať ako mesto, pri objavovaní ktorého sa dá zažiť nevšedný príbeh. Do kampane s názvom Stretneme sa v Nitre sa zapojilo aj niekoľko významných osobností, ktoré dostali úlohu ambasádorov. Ide o ľudí z oblasti umenia, kultúry, vedy a výskumu, športu a šoubiznisu. Ich mená sú postupne odkrývané na microsite, ktorá bola pripravená špeciálne pre túto kampaň.Do súťaže o stretnutie so známou osobnosťou sa môže zapojiť každý, kto odošle kreatívny post, v ktorom objasní, prečo by sa chcel s konkrétnou osobnosťou stretnúť. „Samotné stretnutie sa uskutoční vždy na miestach, ktoré sú bezprostredne späté s profesiou ambasádora, alebo na miestach, ktoré považuje v Nitre za výnimočné. Každé stretnutie bude zdokumentované a zverejnené na sociálnych sieťach. Už dnes sa môžu záujemcovia zapojiť do súťaže o stretnutie s Robom Jakabom, sympatickým hercom milujúcim humor a rodákom z Nitry,“ informovala výkonná riaditeľka NOCR Marta Hároniková.
Po minuloročnom náraste návštevnosti Nitry, nastal podľa jej slov ideálny čas na spustenie takéhoto typu kampane. „Chceme tento pozitívny trend podporiť a ešte viac zatraktívniť Nitru ako modernú mestskú destináciu, predĺžiť turistickú sezónu a v neposlednom rade budovať značku Nitry ako mesta príbehov. Nesmieme zabúdať aj na to, že Nitra je aj mestom mnohých tvárí. Spájajú sa s ňou počiatky našich dejín, oplýva množstvom kultúrnych a historických pamiatok, konajú sa v nej známe výstavy a veľtrhy, ponúka celý rad jedinečných gastronomických zážitkov a príjemných chvíľ a zároveň je rodiskom mnohých úspešných osobností, ktoré menia tvár súčasného Slovenska alebo dokonca píšu svetové príbehy,“ dodáva Hároniková.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR