|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. apríla 2011
Nissan 370 Z – drobné retuše
Nissan 370 Z patrí medzi plnohodnotné športové automobily, o čom sme sa presvedčili aj v redakčnom teste, no zároveň sa predáva za rozumnú cenu. Vývoj však stále pokračuje a ...
Zdieľať
Foto: Nissan
BRATISLAVA 8. apríla (WEBNOVINY) - Nissan 370 Z patrí medzi plnohodnotné športové automobily, o čom sme sa presvedčili aj v redakčnom teste, no zároveň sa predáva za rozumnú cenu. Vývoj však stále pokračuje a automobilka po dvoch rokoch „Zetko“ mierne upravila tak, aby bolo ešte lepšie.
Nissan 370 Z využíva na prednej náprave dvojité trojuholníkové ramená. Zavesenie zadných kolies je viacprvkové. Auto dostalo nové tlmiče pre zvýšenie komfortu počas jazdy a ovládateľnosti vo vysokej rýchlosti. Podvozok bol lepšie zaizolovaný, aby do kabíny prenikalo ešte menej rušivého hluku. Prepracované bolo aj hrebeňové riadenie, ktoré je teraz komunikatívnejšie a ponúka lepšiu spätnú väzbu a odozvu v priamom smere.
Jednotlivé úrovne výbavy teraz dopĺňa zadná parkovacia kamera v rámci voliteľného systému satelitnej navigácie Nissan Premium Connect a štandardné osadenie systému monitorovania tlaku v pneumatikách. Tento monitorovací systém je súčasťou displeja na prístrojovej doske a rozsvieti výstražnú kontrolku v prípade, že tlak v pneumatikách poklesne.
Pod kapotou sa nemenilo nič. Na pohon teda stále slúži vynikajúci 3,7-litrový vidlicový šesťvalec s výkonom 328 koní a krútiacim momentom 366 Nm. Štandardom je šesťstupová manuálna prevodovka, no k dispozícii je aj sedemstupňový automat.
GT Edition
Pribudol nový stupeň výbavy, ktorý ponúka vyhrievané a odvetrávané kožené sedadlá s vložkami zo semišu, audiosystém značky Bose, tempomat či 19-palcové kované zliatinové disky kolies antracitovej farby. Na výber sú iba tri farby karosérie, ktoré sú doplnené o kontrastný pruh po bokoch karosérie s nápisom „GT Edition“.
Nissan 370 Z využíva na prednej náprave dvojité trojuholníkové ramená. Zavesenie zadných kolies je viacprvkové. Auto dostalo nové tlmiče pre zvýšenie komfortu počas jazdy a ovládateľnosti vo vysokej rýchlosti. Podvozok bol lepšie zaizolovaný, aby do kabíny prenikalo ešte menej rušivého hluku. Prepracované bolo aj hrebeňové riadenie, ktoré je teraz komunikatívnejšie a ponúka lepšiu spätnú väzbu a odozvu v priamom smere.
Jednotlivé úrovne výbavy teraz dopĺňa zadná parkovacia kamera v rámci voliteľného systému satelitnej navigácie Nissan Premium Connect a štandardné osadenie systému monitorovania tlaku v pneumatikách. Tento monitorovací systém je súčasťou displeja na prístrojovej doske a rozsvieti výstražnú kontrolku v prípade, že tlak v pneumatikách poklesne.
Pod kapotou sa nemenilo nič. Na pohon teda stále slúži vynikajúci 3,7-litrový vidlicový šesťvalec s výkonom 328 koní a krútiacim momentom 366 Nm. Štandardom je šesťstupová manuálna prevodovka, no k dispozícii je aj sedemstupňový automat.
GT Edition
Pribudol nový stupeň výbavy, ktorý ponúka vyhrievané a odvetrávané kožené sedadlá s vložkami zo semišu, audiosystém značky Bose, tempomat či 19-palcové kované zliatinové disky kolies antracitovej farby. Na výber sú iba tri farby karosérie, ktoré sú doplnené o kontrastný pruh po bokoch karosérie s nápisom „GT Edition“.