|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. marca 2007
Ning plánuje konkurovať stránkam MySpace a Facebook
Priekopník prehliadačových aplikácií Marc Andreessen pomohol počas 90. rokov spopularizovať a sprístupniť internet masám. Spoluzakladateľ Netscape Communications sa v súčasnosti snaží pomôcť ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. marca (WEBNOVINY) - Priekopník prehliadačových aplikácií Marc Andreessen pomohol počas 90. rokov spopularizovať a sprístupniť internet masám. Spoluzakladateľ Netscape Communications sa v súčasnosti snaží pomôcť internetovým užívateľom vybudovať online komunity mimo mantinelov chatovacích stránok, akými sú MySpace.com a Facebook.com. Andreessen na tento účel založil spolu s bývalou finančníčkou Ginou Bianchini v roku 2005 spoločnosť Ning.
Po mesiacoch vývoja je Ning pripravená vydať voľne dostupný toolkit, určený na vytváranie sociálnych či záujmových sietí. Balík nástrojov umožní pracovať s videami, fotkami, hudbou, vytvárať fóra, osobné profily a blogy. Hoci MySpace i Facebook sa stali populárnymi ponúkaním presne týchto istých možností, Andreessen je presvedčený, že ľudom prekáža ich prílišná uniformita. S Ningovým produktom si budú môcť aj nováčikovia prispôsobiť chatovaciu sieť svojím úzko špecializovaným záujmom, medzi ktoré môžu patriť napríklad športové tímy, náboženstvo, hobby či televízne programy.
"Toto je logické vyústenie a ďalší krok vývoja," povedal 35-ročný Adreessen. Toolkit so základnými službami bude voľne dostupný. Ning dúfa, že bude komerčne úspešný vďaka kombinácii reklamy a spoplatnenia doplnkových služieb.
SITA/AP