|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. februára 2009
Nike možno prepustí 4 % svojich zamestnancov
Najväčší svetový výrobca atletickej obuvi a oblečenia Nike varoval, že až 4 % jeho zamestnancov môžu prísť o prácu, pretože spoločnosť prehodnocuje svoje činnosti so zameraním na ...
Zdieľať
SAN FRANCISCO 11. februára (WEBNOVINY) - Najväčší svetový výrobca atletickej obuvi a oblečenia Nike varoval, že až 4 % jeho zamestnancov môžu prísť o prácu, pretože spoločnosť prehodnocuje svoje činnosti so zameraním na rýchlejšie dodávky tovarov pri znižovaní výdavkov. Z celkového počtu 35 tis. zamestnancov tak o prácu môže prísť až 1 400, pretože cieľom Nike je viesť štíhlejšiu firmu s menším počtom organizačných stupňov. Do skončenia posudzovania spoločnosti, ktoré je naplánované koncom súčasného finančného roka v marci, nebude Nike vedieť presný počet prepustených pracovníkov, ale ani čas a miesto, kde svoju pracovnú silu obmedzí.
"Vo svetle súčasného ekonomického prostredia je oveľa dôležitejšie než kedykoľvek predtým, zaostriť náš zámer na spotrebiteľov s cieľom maximalizovať príležitosti na inováciu výrobkov a manažment značky na trhu," uviedol vo vyhlásení generálny riaditeľ spoločnosti Mark Parker. Hlavným dôvodom prehodnotenia organizácie firmy je podľa jej hovorcu kategorizačná stratégia oznámená v roku 2006, v ktorej sa Nike zamerala na šesť hlavných oblastí v atletike použitím nákladnej marketingovej kampane.
SITA_Reuters
"Vo svetle súčasného ekonomického prostredia je oveľa dôležitejšie než kedykoľvek predtým, zaostriť náš zámer na spotrebiteľov s cieľom maximalizovať príležitosti na inováciu výrobkov a manažment značky na trhu," uviedol vo vyhlásení generálny riaditeľ spoločnosti Mark Parker. Hlavným dôvodom prehodnotenia organizácie firmy je podľa jej hovorcu kategorizačná stratégia oznámená v roku 2006, v ktorej sa Nike zamerala na šesť hlavných oblastí v atletike použitím nákladnej marketingovej kampane.
SITA_Reuters