|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júna 2006
Nevesta pre milionára a Hurikán sú najsledovanejšie
V 23. týždni ovplyvnili slovenský televízny trh MS vo futbale 2006, napriek tomu sa priemerný týždenný celodenný podiel Markízy stále drží na rekordných hodnotách z minulého týždňa: 34,6% (STV1: ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. júna (WN/PS) - V 23. týždni ovplyvnili slovenský televízny trh MS vo futbale 2006, napriek tomu sa priemerný týždenný celodenný podiel Markízy stále drží na rekordných hodnotách z minulého týždňa: 34,6% (STV1: 17,2%, STV2 7,8%, TV Joj 15,2%). Počas pracovných dní neklesol celodenný share ani jedného dňa pod hodnotu 36%, pričom najsilnejšími boli štvrtok (37,9%), pondelok (37,8%) a piatok (37,3%). V tomto týždni sa Markíze naďalej darilo v off prime - dosiahla rekordný priemerný týždenný podiel v pracovných dňoch, ktorý sa vyšplhal na hodnotu 37,8%.
Priemerné hodnoty v prime time pre jednotlivé televízie v uplynulom týždni sú: TV Markíza 35%, STV1 19,4%, TV Joj 17%, STV2 7,3%. Pre TV Markízu je najsilnejším dňom v časovom pásme od 19.00 do 22.00 naďalej piatok, ktorého hodnoty od mája 2006 neklesli pod 40%. V piatok 9.5. bol primetimový podiel Markízy 41,7%.
Najsledovanejšími zábavnými reláciami slovenského trhu sa minulý týždeň stali Nevesta pre milionára, ktorá dosiahla sledovanosť takmer 20% a podiel 50,7% napriek tomu, že TV Joj nasadila oproti tomuto formátu seriál Nezvestní, ktorý však dosiahol podiel iba 14,7%.
Druhá priečka v slovenskej televíznej zábave patrí Hurikánu, ktorý mal v sobotu o 20.00 sledovanosť 15,5% a podiel 41%. Hurikán je od začiatku roka jedným z najsledovanejších formátov v zábavnom televíznom žánri. V roku 2006 vysielala televízia Markíza túto reláciu celkovo 11-krát, pričom 5x sa jej podiel vyšplhal nad 40% a rekordným bolo januárové vysielanie s podielom 44,4%. Celková priemerná sledovanosť Hurikánu v roku 2006 je zatiaľ 16,1% a podiel 38,7%.
Tretím najsledovanejším formátom minulý týždeň bol televízny kvíz Milionár, ktorý zaznamenal sledovanosť 13,6% a podiel 35,7%.
Najsledovanejším filmom na slovenskom trhu bol v 23. týždni trochu netradične pondelkový titul Markízy Hraničná čiara, odvysielaný o 20.56 hod. so sledovanosťou 12,6% a podielom 39,9%. Sobotný titul Lúpež po taliansky, ktorý Markíza odvysielala o 21.20, mal sledovanosť nad 20% a podiel 31,5%.
Minulý týždeň sa veľmi dobre darilo seriálovým titulom na Markíze. Najsledovanejším seriálom na Slovensku ostáva naďalej Kobra 11 (sledovanosť 13,4%, podiel 40,1%), ale nárast sledovanosti zaznamenala aj Elisa z Rivombrosy II (sledovanosť 12,5%, podiel 37,9%) a darí sa štvrtkovému seriálu NCIS (sledovanosť 12%, podiel 33,3%), telenovele Túžba tela (priemerný týždenný podiel 47,6%) a Komisárovi Rexovi, ktorého Markíza vysiela v pracovných dňoch o 15.45 (podiel 42,3%).
Magazín Reflex sa v minulom týždni celkovo trikrát stal lídrom na trhu v čase od 19.25, pričom najvyššie hodnoty dosiahol v pondelok (sledovanosť 12,7%, podiel 35,4%). Z publicistických relácií rekordnú sledovanosť i podiel od októbra 2004 zaznamenalo Predvolebné Sito (sledovanosť 12,6%, podiel 47%) a rekordné čísla dosiahla aj Paľba (sledovanosť 8,7%, podiel 49,2).
Ivana Semjanová
Vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA