|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. júla 2009
Neskoré dodávky dielov v závode PSA spôsobili výpadok výroby
Trnavská automobilka PSA Peugeot Citroën zažíva podľa jej hovorcu Petra Šveca paradoxnú situáciu. Na jednej strane pre veľký záujem o vozidlá predĺžili pracovný čas v popoludňajšej zmene o hodinu, na ...
Zdieľať
TRNAVA 22. júla (WEBNOVINY) - Trnavská automobilka PSA Peugeot Citroën zažíva podľa jej hovorcu Petra Šveca paradoxnú situáciu. Na jednej strane pre veľký záujem o vozidlá predĺžili pracovný čas v popoludňajšej zmene o hodinu, na druhej strane dochádza k výpadkom výroby pre nedostatok súčiastok. Napríklad v pondelok na rannej zmene museli zastaviť výrobu v časti prevádzky lisovne, vo zvarovni, lakovni a na montáži. "Niektorí dodávatelia majú v dôsledku finančnej krízy ťažkosti vyrobiť a dopraviť objednané diely v požadovanom termíne," odôvodnil Švec. Podľa neho sa to týka najmä prevádzky zvarovne. Automobilka preto zaviedla mimoriadny režim, kedy zamestnancom vopred oznamujú, či ich prevádzka vyrába a v akom režime. Zamestnancov tak zrejme čakajú nadčasy za hodiny, počas ktorých výroba stála. "Pracovný čas prispôsobíme tak, aby sme naplnili plánovaný objem výroby," uviedol Švec.
Automobilka PSA Peugeot Citroën od júna zvýšila výrobu z 850 na približne 900 áut denne, tento režim má trvať minimálne do konca septembra. Dôvodom je pretrvávajúci vysoký dopyt po oboch modeloch vyrábaných v Trnave – Peugeot 207 i Citroën C3 Picasso. Zamestnanci v popoludňajšej zmene tak pracujú o hodinu dlhšie. Ďalším nástrojom na zvýšenie výroby sú pracovné soboty, ktoré automobilka zaviedla v januári a budú s nimi pokračovať rovnako do konca septembra. V priemere ide o dve pracovné soboty mesačne.
Automobilka v Trnave je technologicky najmodernejšou v skupine PSA. V minulom roku produkcia dosiahla vyše 186 tis. vozidiel, keď medziročne stúpla o viac ako 5 %. Strategická investícia do začatia výroby dosiahla 700 mil. eur. V júni 2006 sa rozbehla výroba modelu Peugeot 207. Investície do spustenia výroby dosiahli ďalších 100 mil. eur. Od roku 2009 začali výrobu nového modelu Citroën C3 Picasso, ktorý sa vyrába zároveň s modelom Peugeot 207. Z dennej produkcie automobilov tvorí nový model asi 43 %.
SITA
Automobilka PSA Peugeot Citroën od júna zvýšila výrobu z 850 na približne 900 áut denne, tento režim má trvať minimálne do konca septembra. Dôvodom je pretrvávajúci vysoký dopyt po oboch modeloch vyrábaných v Trnave – Peugeot 207 i Citroën C3 Picasso. Zamestnanci v popoludňajšej zmene tak pracujú o hodinu dlhšie. Ďalším nástrojom na zvýšenie výroby sú pracovné soboty, ktoré automobilka zaviedla v januári a budú s nimi pokračovať rovnako do konca septembra. V priemere ide o dve pracovné soboty mesačne.
Automobilka v Trnave je technologicky najmodernejšou v skupine PSA. V minulom roku produkcia dosiahla vyše 186 tis. vozidiel, keď medziročne stúpla o viac ako 5 %. Strategická investícia do začatia výroby dosiahla 700 mil. eur. V júni 2006 sa rozbehla výroba modelu Peugeot 207. Investície do spustenia výroby dosiahli ďalších 100 mil. eur. Od roku 2009 začali výrobu nového modelu Citroën C3 Picasso, ktorý sa vyrába zároveň s modelom Peugeot 207. Z dennej produkcie automobilov tvorí nový model asi 43 %.
SITA