|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
NESCAFÉ® Dolce Gusto® a spevák will.i.am oznamujú spoluprácu
NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane "Creativity Reinvents The Classics", v ktorej vystupuje ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. septembra 2016 (WBN/PR) - NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane "Creativity Reinvents The Classics", v ktorej vystupuje will.i.am, slávny hudobník a držiteľ GRAMMY.
Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.
"Srdcom" kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.
V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.
Ako hovorí aj sám will.i.am: "Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku."
Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.
Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie - vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou - ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.
Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín "ovládne" facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu - jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.
Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.
Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/
https://www.youtube.com/watch?v=onDr5DV07SI
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.
"Srdcom" kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.
V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.
Ako hovorí aj sám will.i.am: "Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku."
Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.
Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie - vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou - ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.
Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín "ovládne" facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu - jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.
Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.
Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/
https://www.youtube.com/watch?v=onDr5DV07SI
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.