Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

NESCAFÉ® Dolce Gusto® a spevák will.i.am oznamujú spoluprácu



NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane "Creativity Reinvents The Classics", v ktorej vystupuje ...



Zdieľať
nescafe BRATISLAVA 9. septembra 2016 (WBN/PR) - NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane "Creativity Reinvents The Classics", v ktorej vystupuje will.i.am, slávny hudobník a držiteľ GRAMMY.


Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.

"Srdcom" kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.

V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.

Ako hovorí aj sám will.i.am: "Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku."

Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.

Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie - vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou - ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.

Kampaň "Kreativita zdokonaľuje klasiku" celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín "ovládne" facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu - jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.

Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.

Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/

https://www.youtube.com/watch?v=onDr5DV07SI


Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
I. BOND: Bratislavský summit bude prvým krokom EÚ bez Veľkej Británie
<< predchádzajúci článok
Podchod na Trnavskom mýte by mohol zrekonštruovať súkromný investor