Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

25. januára 2008

Nepodceňujte kvalitu elektronickej ročnej správy



So vzrastajúcou úlohou internetu väčšina obchodných spoločností publikuje svoje ročné správy aj online. Nie každý si však uvedomuje rozdiely tohto použitia v porovnaní s tlačenou ...



Zdieľať
BRATISLAVA 25. januára (WN/PR) - So vzrastajúcou úlohou internetu väčšina obchodných spoločností publikuje svoje ročné správy aj online. Nie každý si však uvedomuje rozdiely tohto použitia v porovnaní s tlačenou verziou. Štandardná tlačená verzia ročnej správy je dobre známym nástrojom firiem na prezentáciu svojich výsledkov. V dnešnej dobe internetu sa ale mnohí obchodní partneri, akcionári a potenciálni investori rýchlejšie a jednoduchšie dostanú k jej elektronickej verzii. Firmy by teda nemali zabúdať na jej špecifické vlastnosti. Práve pridanej hodnote elektronických ročných správ sa bude venovať jedna časť odborného seminára, ktorý sa uskutoční 30. januára v Bratislave. Cieľom seminára je reagovať na výsledky súťaže Najlepšia ročná správa, ktorej 8. ročník prebehol v novembri minulého roku. Jednou z výhod elektronickej ročnej správy by mala byť lepšia prehľadnosť. „K tomu sa využívajú záložky, ale aj hypertextové prepojenie, či krížové odkazy“, hodnotí Milan Debnár z týždenníka Trend, lektor časti seminára o elektronických ročných správach. Tie umožňujú rýchlu orientáciu v texte, či vyhľadávanie podľa kľúčových slov, a tak zefektívňujú pochopenie obsahu. Naopak vysokokvalitné fotografie a prepracovaná grafika tu veľmi uplatnenie nenájdu. „Keďže takmer vždy ide o zrkadlovú podobu papierovej verzie ročnej správy, niektoré grafické prvky pôsobia na monitore rušivo. Ide o príliš veľa ilustračných obrázkov, rovnako ako o prázdne jednofarebné strany, ktoré nemajú v elektronickej publikácii miesto“, dodáva Bednár. Ďalšími témami odborných prednášok je časť o požiadavkách pre optimálne informovanie zainteresovaných strán (František Okruhlica, Ekonomická univerzita v Bratislave), finančná komunikačná stratégia spoločností (lektor Ľuboš Vančo, KPMG Slovensko) a zvýšenie kvality kvalitu užívateľského zážitku pri webových prezentáciách (lektor Ľubomíra Gabrielová, Capgemini Slovensko). Všetci záujemcovia sú vítaní. Základné informácie: Termíny seminárov: 30.1.2008 – podnikateľské subjekty, 7.2.2008 – neziskové organizácie Pre účastníkov súťaže v roku 2007 a neziskové organizácie je vstup voľný. Program podujatia a prihláška: www.RocnaSprava.sk V prípade ďalších informácií a doplňujúcich otázok kontaktujte koordinátora prostredníctvom uvedenej internetovej stránky súťaže. Organizátor: INEKO, SK-media, týždenník Trend. Odborný garant: Amrop Hever, Capgemini Slovensko, KPMG Slovensko. Reklamný partner súťaže: Slovenské elektrárne, Enel. Mediálni partneri: Hospodárske noviny, spravodajská agentúra SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Putin sa stretáva s Tadičom a Koštunicom
<< predchádzajúci článok
V Západných Tatrách trvá 3. stupeň lavínového nebezbečenstva