![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

"Prieskum spokojnosti vyjadruje subjektívne hodnotenie pacientov, ktoré je zamerané na hodnotenie služieb súvisiacich s poskytnutím zdravotnej starostlivosti. VšZP však pri uzatváraní zmlúv posudzuje poskytovateľov komplexne, to znamená, že zohľadňuje aj materiálno-technické vybavenie, personálne zabezpečenie, dostupnosť, kvalitu doterajšej spolupráce a podobne," uviedla hovorkyňa VšZP Petra Balážová.
Prieskum sa realizoval v marci, dotazníky dostalo 20.000 poistencov, z nich sa vrátilo 29 percent. "VšZP je povinná v zmysle zákona každoročne vyhodnocovať poskytovateľov na základe indikátorov kvality. Jedným z kritérií v rámci indikátorov kvality v nemocniciach je aj hodnotenie poskytovateľa zdravotnej starostlivosti samotným pacientom," vysvetlila Balážová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR