04. decembra 2015
Ilustračné foto Foto: TASR/APBerlín 4. decembra (TASR) - Nemecká divízia automobilky Daimler bola vo štvrtok nútená stiahnuť rozhlasovú reklamu na automobil Smart, v ktorej sa deti dozvedia, že Santa Claus neexistuje. Prinútili ju k tomu reakcie nahnevaných rodičov na sociálnych sieťach, informovala agentúra DPA.
"Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov," uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.
V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí:
"Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus... Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje."
V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí:
"Čože?"
Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že
"ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR