![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 20.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Víťazoslav
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Podľa šéfa spoločnosti Deutsche Flugsicherung Klausa Dietera Scheurleho by malo byť v budúcnosti možné disponovať technológiou umožňujúcou zasiahnuť do kontroly stroja a uskutočniť jeho bezpečné pristátie na zemi. Podľa jeho slov je totiž potrebné myslieť "za súčasné technické možnosti". Táto nová technológia by podľa neho mohla prísť do praxe najskôr v budúcom desaťročí.
Lietadlo nemeckých nízkonákladových aerolínií Germanwings narazilo 24. marca do vysokohorského úbočia na juhovýchode Francúzska. Na palube stroja Airbus A320 smerujúceho z Barcelony do Düsseldorfu bolo 144 cestujúcich a šesť členov posádky.
Francúzski vyšetrovatelia už potvrdili, že haváriu lietadla spôsobilo zámerné konanie druhého pilota Andreasa Lubitza. Ten potom, ako sa zamkol v kokpite nastavil automatické klesanie lietadla k zemi a opakovane zvyšoval jeho rýchlosť až do nárazu. Lubitz v minulosti prejavoval samovražedné sklony a trpel depresiami.