|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Podľa šéfa spoločnosti Deutsche Flugsicherung by malo byť v budúcnosti možné disponovať technológiou umožňujúcou zasiahnuť do kontroly stroja a uskutočniť jeho bezpečné pristátie na zemi.
FRANKFURT 17. apríla (WEBNOVINY) - Nemecký úrad pre leteckú dopravu v stredu vyzval odborníkov, aby vyvinuli technológiu schopnú prevziať kontrolu nad lietadlom v prípade výnimočnej udalosti. Orgán dohliadajúci na bezpečnosť leteckej dopravy v Nemecku takto reagoval na marcový náraz lietadla nemeckej spoločnosti Germanwings do alpského úbočia vo Francúzsku.
Podľa šéfa spoločnosti Deutsche Flugsicherung Klausa Dietera Scheurleho by malo byť v budúcnosti možné disponovať technológiou umožňujúcou zasiahnuť do kontroly stroja a uskutočniť jeho bezpečné pristátie na zemi. Podľa jeho slov je totiž potrebné myslieť "za súčasné technické možnosti". Táto nová technológia by podľa neho mohla prísť do praxe najskôr v budúcom desaťročí.
Lietadlo nemeckých nízkonákladových aerolínií Germanwings narazilo 24. marca do vysokohorského úbočia na juhovýchode Francúzska. Na palube stroja Airbus A320 smerujúceho z Barcelony do Düsseldorfu bolo 144 cestujúcich a šesť členov posádky.
Francúzski vyšetrovatelia už potvrdili, že haváriu lietadla spôsobilo zámerné konanie druhého pilota Andreasa Lubitza. Ten potom, ako sa zamkol v kokpite nastavil automatické klesanie lietadla k zemi a opakovane zvyšoval jeho rýchlosť až do nárazu. Lubitz v minulosti prejavoval samovražedné sklony a trpel depresiami.
Podľa šéfa spoločnosti Deutsche Flugsicherung Klausa Dietera Scheurleho by malo byť v budúcnosti možné disponovať technológiou umožňujúcou zasiahnuť do kontroly stroja a uskutočniť jeho bezpečné pristátie na zemi. Podľa jeho slov je totiž potrebné myslieť "za súčasné technické možnosti". Táto nová technológia by podľa neho mohla prísť do praxe najskôr v budúcom desaťročí.
Lietadlo nemeckých nízkonákladových aerolínií Germanwings narazilo 24. marca do vysokohorského úbočia na juhovýchode Francúzska. Na palube stroja Airbus A320 smerujúceho z Barcelony do Düsseldorfu bolo 144 cestujúcich a šesť členov posádky.
Francúzski vyšetrovatelia už potvrdili, že haváriu lietadla spôsobilo zámerné konanie druhého pilota Andreasa Lubitza. Ten potom, ako sa zamkol v kokpite nastavil automatické klesanie lietadla k zemi a opakovane zvyšoval jeho rýchlosť až do nárazu. Lubitz v minulosti prejavoval samovražedné sklony a trpel depresiami.