![]() |
Nízke konverzie môžu byť zapríčinené zastaralým dizajnom. Doba sa mení a s ňou sa musíte meniť aj vy a váš web - pokiaľ chcete aktívne oslovovať stále nových klientov a zákazníkov. Využite skúsenosti firiem, ktoré sa venujú tvorbe web stránok profesionálne a neustále sa vzdelávajú v nových trendoch a modernizácii.
Uľahčite vašim klientom pohybovanie sa po webovej stránke. Musí byť maximálne prehľadná a všetky informácie musia byť zrozumiteľné. Okrem toho môžete vytvárať automatizované procesy, ktoré uľahčujú posúdenie toho, či je vaša ponuka presne šitá na ich potreby, alebo zlepšujú celkové porozumenie. Môžu to byť rôzne interaktívne mapy, kalkulačky, navigácie a výrazné odkazy, ktoré ich zavedú presne tam, kam potrebujú.
Ako sme už spomenuli, texty na vašej stránke musia byť zrozumiteľné. Oslovte kvalitného copywritera a čo najpodrobnejšie mu opíšte svoju predstavu. Obsah stránky je najdôležitejší, ale nejde iba o relevantné informácie. Dajte si záležať aj na dizajne a farebnom prevedení. Zvýraznite dôležité informácie a nevynechajte žiadne podrobnosti o produktoch či službách.
V online svete je len málo otravnejších vecí ako stránka, ktorá sa pomaly načítava. Existuje mnoho online nástrojov, pomocou ktorých viete skontrolovať rýchlosť svojej webovej stránky. Môžete vyskúšať napríklad Google PageSpeed Insights alebo GTmetrix.
Na webovej stránke používajte buttony a prelinkovanie - odkazy klientov uľahčia orientáciu a dostanú ich tam, kde potrebujú. Na domovskú stránku umiestnite napríklad button s cenníkom a ku každému produktu jednoduché vyhľadanie príslušenstva. Cieľom je predvídať potreby zákazníka a pomôcť mu dostať sa k tomu, čo potrebuje.
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |