|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka. Foto: TASR/František Iván
Košice 24. októbra (TASR) – V prípade nedoručenia správy o platnosti SMS lístka na MHD treba problém reklamovať u mobilného operátora a pre cestu zvoliť iný spôsob zakúpenia cestovného lístka. V súvislosti s takýmito prípadmi z minulého týždňa v Košiciach o tom v utorok informoval Dopravný podnik mesta Košice (DPMK).Technický problém s odosielaním notifikácie SMS lístka nastal podľa DPMK u mobilného operátora. Ten zaznamenal technický výpadok služieb, medzi nimi aj danej SMS služby, vo štvrtok 19.10. v noci a trval až do piatka 20.10. Podľa oznámenia sprostredkovateľa služby postihnutí zákazníci budú informovaní o spôsobe refundácie.
"Upozorňujeme cestujúcich, že technický problém operátora ich neoprávňuje na cestovanie bez platného cestovného lístka a nemá vplyv na platnosť udelenej pokuty. Cestujúci bez prijatej správy o platnom lístku sa považuje za cestujúceho bez platného cestovného lístka a pracovníci prepravnej kontroly v takom prípade postupujú rovnako ako v prípade cestujúceho bez platného cestovného lístka," uviedla hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR