Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

18. júna 2008

Nay Style: nový magazín o spotrebnej elektronike



Obchodná spoločnosť NAY dnes vydala prvé číslo lifestylového magazínu Nay Style. Časopis zameraný na spotrebnú elektroniku bude vychádzať štvrťročne a je určený zákazníkom obchodnej siete NAY ...



Zdieľať
BRATISLAVA 18. júna (WN/PR) - Obchodná spoločnosť NAY dnes vydala prvé číslo lifestylového magazínu Nay Style. Časopis zameraný na spotrebnú elektroniku bude vychádzať štvrťročne a je určený zákazníkom obchodnej siete NAY Elektrodom, ktorí ho dostanú pri nákupe zadarmo. Číslo vyšlo v náklade 100 000 kusov vo formáte A4+ s rozsahom 68 strán. Magazín Nay Style má zákazníkom prístupným jazykom predstaviť najnovšie trendy v spotrebnej elektronike, pomôcť im zorientovať sa v množstve nových funkcií súčasnej techniky, ponúknuť novinky a navyše aj príbehy či históriu produktov a známych značiek, rozhovory s osobnosťami showbiznisu a obchodu, návody, najnovšie trendy, zaujímavosti aj doplnkové lifestylové témy, ktoré sa priamo alebo nepriamo dotýkajú sveta techniky. To všetko v zábavnej podobe a v atraktívnom grafickom prevedení. „Nay Style má byť nielen zábavné čítanie o spotrebnej elektronike, ale zároveň aj užitočný časopis, ktorý hovorí jazykom nášho zákazníka,“ povedal František Vámoši, vedúci oddelenia marketingu NAY, a. s. Prvé číslo magazínu Nay Style predstaví množstvo technických noviniek, čitatelia sa dozvedia o vzťahu herca Tomáša Maštalíra k technike a môžu si prečítať rozhovor s Norbertom Furinom, generálnym riaditeľom BSH domácí spotřebiče, ktorého poznajú vďaka spotrebičom značky Bosch a Siemens. Hlavnou témou časopisu je, aj z dôvodu začínajúcej dovolenkovej sezóny, digitálna fotografia od jej zrodu až po súčasné trendy a novinky, vysvetlenie pojmov, funkcií a použitia dnešných fotoaparátov až po novinky v oblasti prezentácie a spracovania fotografií. Nechýbajú ani zábavné rady, ako fotiť, respektíve nefotiť. Zoznámime vás s kuchyňami zajtrajška a svetom funkcií moderných práčok a sušičiek, presvedčíte sa, že technologický progres a dizajn televízora sú dnes veľmi úzko previazané, ale aj to, že plnohodnotné počítačové vybavenie im ponúkne ešte väčší komfort a produktivitu. A napokon čitateľov čaká súťaž, v ktorej môžu vyhrať Nákupný poukaz NAY v hodnote od 1 000 Sk do 3 000 Sk. V súčasnosti magazín dostanú nielen zákazníci pri nákupe nad 1 000 Sk, ale aj držitelia zlatých a strieborných vernostných kariet, ktorým bude časopis zasielaný priamo domov. Spoločnosť NAY v budúcnosti plánuje magazín Nay Style distribuovať aj mimo predajní, ako aj rozširovať počet jeho strán. O spoločnosti NAY Spoločnosť NAY, a. s., začala svoje pôsobenie začiatkom 90-tych rokov ešte ako veľkoobchodník a distribútor elektroniky. S maloobchodným predajom začala firma v roku 1992. V roku 2005 sa tri dcérske spoločnosti skupiny NAY a materská spoločnosť NAY Holding zlúčili do jednej akciovej spoločnosti pod názvom NAY, a. s., so sídlom v Bratislave. V druhej polovici roka 2005 vstúpil do podniku zahraničný investor Enterprise Investors. V obchodnej spoločnosti NAY odkúpil 47,7-percentný podiel v hodnote 17,5 mil. eur. V súčasnosti spoločnosť NAY prevádzkuje 22 predajní v 20 mestách na Slovensku s názvom NAY Elektrodom a v roku 2007 zamestnávala 983 zamestnancov. Predajne NAY Elektrodom ponúkajú široký výber tovaru od svetových značiek až po no name, vysokú úroveň služieb poskytovaných zákazníkovi a špeciálne produktové akcie. Kontakt: Tatiana Onderková manažér pre mediálnu komunikáciu NAY a.s., Tuhovská 15 P.O.BOX 10 830 06 Bratislava tel.: 02/49 449 157, fax: 02/49 449 217

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ceny ropy aj zlata v utorok mierne klesli
<< predchádzajúci článok
Nemocnica v Humennom sa púšťa do prvých väčších investícií