![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. marca 2010
NAY, a.s. podporí rozvoj zamestnancov spoločnosti
Spoločnosť Nay, a.s. začne od apríla 2010 realizovať v rámci operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia projekt pod názvom „Trvalo udržateľný rozvoj zamestnancov ...
Zdieľať

Hlavným cieľom projektu je zvýšenie atraktivity spoločnosti pre kvalifikovanú pracovnú silu a posilnenie svojej adaptability a konkurencieschopnosti na trhu, rovnako ako odstránenie izolovanosti systému vzdelávania zamestnancov od potrieb spoločnosti v meniacich sa trhových podmienkach a ich vyškolenie v jednotlivých, pre nich kľúčových zručnostiach. NAY, a.s. bude realizovať tento projekt v regiónoch západného, stredného aj východného Slovenska. „V rámci znižovania nákladov sme nechceli pripustiť obmedzenie tréningov a školení pre našich zamestnancov. Pracujeme v sektore, ktorý neumožňuje vzhľadom na svoj rýchly vývoj prestávku vo vzdelávaní personálu. Napriek tlaku na znižovanie nákladov sme sa všetkými prostriedkami snažili o zachovanie štandardu a o jeho vylepšenie v prospech našich zamestnancov a v konečnom dôsledku aj zákazníkov. Okrem toho sa snažíme samozrejme o to, aby sme do spoločnosti získali tých najlepších predajcov a ponúkli im možnosť ďalšieho rastu práve u nás“, uviedla Ingrid Siváková, vedúca oddelenenia ľudských zdrojov NAY.
NAY, a.s. sa v rámci tohto projektu zameria na vzdelávanie zamestnancov na obchodných domoch na rôznych pozíciách, od poradcov pre predaj až po manažment. K hlavným aktivitám budú patriť školenia zamerané na rozvoj predajných a komunikačných techník predajcov pre predaj a poradcov pre splátkový predaj, ako aj školenie manažérskych zručností pre stredný manažment a manažérov obchodných domov.
O spoločnosti NAY
Spoločnosť začala svoje pôsobenie začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 prešla na koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY ELEKTRODOM. V tom istom roku otvorila prvú a zároveň najväčšiu predajňu NAY Elektrodom na Zlatých pieskoch v Bratislave. V roku 2005 sa spoločnosť premenila na akciovú spoločnosť pod názvom NAY, a.s. Jedným z akcionárov spoločnosti je aj najväčší európsky private equity fond Enterprise Investors. V súčasnosti spoločnosť NAY prevádzkuje 25 predajní v 22 mestách na Slovensku a dve predajne v Českej republike, v ktorých ponúka široký výber tovaru svetových značiek, vysokú úroveň služieb poskytovaných zákazníkovi a špeciálne produktové akcie.
Viac informácií nájdete na www.nay.sk.