|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. marca 2010
NAY, a.s. podporí rozvoj zamestnancov spoločnosti
Spoločnosť Nay, a.s. začne od apríla 2010 realizovať v rámci operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia projekt pod názvom „Trvalo udržateľný rozvoj zamestnancov ...
Zdieľať
Foto: Nay, a.s.
BRATISLAVA 12. marca (WBN/PR) - Spoločnosť Nay, a.s. začne od apríla 2010 realizovať v rámci operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia projekt pod názvom „Trvalo udržateľný rozvoj zamestnancov spoločnosti NAY, a.s.“ Spoločnosť zamestnávajúca vyše 1000 zamestnancov využije nenávratný finančný príspevok vo výške 163.740,48 EUR na podporu rozvoja zamestnancov na obchodných domoch.
Hlavným cieľom projektu je zvýšenie atraktivity spoločnosti pre kvalifikovanú pracovnú silu a posilnenie svojej adaptability a konkurencieschopnosti na trhu, rovnako ako odstránenie izolovanosti systému vzdelávania zamestnancov od potrieb spoločnosti v meniacich sa trhových podmienkach a ich vyškolenie v jednotlivých, pre nich kľúčových zručnostiach. NAY, a.s. bude realizovať tento projekt v regiónoch západného, stredného aj východného Slovenska. „V rámci znižovania nákladov sme nechceli pripustiť obmedzenie tréningov a školení pre našich zamestnancov. Pracujeme v sektore, ktorý neumožňuje vzhľadom na svoj rýchly vývoj prestávku vo vzdelávaní personálu. Napriek tlaku na znižovanie nákladov sme sa všetkými prostriedkami snažili o zachovanie štandardu a o jeho vylepšenie v prospech našich zamestnancov a v konečnom dôsledku aj zákazníkov. Okrem toho sa snažíme samozrejme o to, aby sme do spoločnosti získali tých najlepších predajcov a ponúkli im možnosť ďalšieho rastu práve u nás“, uviedla Ingrid Siváková, vedúca oddelenenia ľudských zdrojov NAY.
NAY, a.s. sa v rámci tohto projektu zameria na vzdelávanie zamestnancov na obchodných domoch na rôznych pozíciách, od poradcov pre predaj až po manažment. K hlavným aktivitám budú patriť školenia zamerané na rozvoj predajných a komunikačných techník predajcov pre predaj a poradcov pre splátkový predaj, ako aj školenie manažérskych zručností pre stredný manažment a manažérov obchodných domov.
O spoločnosti NAY
Spoločnosť začala svoje pôsobenie začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 prešla na koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY ELEKTRODOM. V tom istom roku otvorila prvú a zároveň najväčšiu predajňu NAY Elektrodom na Zlatých pieskoch v Bratislave. V roku 2005 sa spoločnosť premenila na akciovú spoločnosť pod názvom NAY, a.s. Jedným z akcionárov spoločnosti je aj najväčší európsky private equity fond Enterprise Investors. V súčasnosti spoločnosť NAY prevádzkuje 25 predajní v 22 mestách na Slovensku a dve predajne v Českej republike, v ktorých ponúka široký výber tovaru svetových značiek, vysokú úroveň služieb poskytovaných zákazníkovi a špeciálne produktové akcie.
Viac informácií nájdete na www.nay.sk.
Hlavným cieľom projektu je zvýšenie atraktivity spoločnosti pre kvalifikovanú pracovnú silu a posilnenie svojej adaptability a konkurencieschopnosti na trhu, rovnako ako odstránenie izolovanosti systému vzdelávania zamestnancov od potrieb spoločnosti v meniacich sa trhových podmienkach a ich vyškolenie v jednotlivých, pre nich kľúčových zručnostiach. NAY, a.s. bude realizovať tento projekt v regiónoch západného, stredného aj východného Slovenska. „V rámci znižovania nákladov sme nechceli pripustiť obmedzenie tréningov a školení pre našich zamestnancov. Pracujeme v sektore, ktorý neumožňuje vzhľadom na svoj rýchly vývoj prestávku vo vzdelávaní personálu. Napriek tlaku na znižovanie nákladov sme sa všetkými prostriedkami snažili o zachovanie štandardu a o jeho vylepšenie v prospech našich zamestnancov a v konečnom dôsledku aj zákazníkov. Okrem toho sa snažíme samozrejme o to, aby sme do spoločnosti získali tých najlepších predajcov a ponúkli im možnosť ďalšieho rastu práve u nás“, uviedla Ingrid Siváková, vedúca oddelenenia ľudských zdrojov NAY.
NAY, a.s. sa v rámci tohto projektu zameria na vzdelávanie zamestnancov na obchodných domoch na rôznych pozíciách, od poradcov pre predaj až po manažment. K hlavným aktivitám budú patriť školenia zamerané na rozvoj predajných a komunikačných techník predajcov pre predaj a poradcov pre splátkový predaj, ako aj školenie manažérskych zručností pre stredný manažment a manažérov obchodných domov.
O spoločnosti NAY
Spoločnosť začala svoje pôsobenie začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 prešla na koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY ELEKTRODOM. V tom istom roku otvorila prvú a zároveň najväčšiu predajňu NAY Elektrodom na Zlatých pieskoch v Bratislave. V roku 2005 sa spoločnosť premenila na akciovú spoločnosť pod názvom NAY, a.s. Jedným z akcionárov spoločnosti je aj najväčší európsky private equity fond Enterprise Investors. V súčasnosti spoločnosť NAY prevádzkuje 25 predajní v 22 mestách na Slovensku a dve predajne v Českej republike, v ktorých ponúka široký výber tovaru svetových značiek, vysokú úroveň služieb poskytovaných zákazníkovi a špeciálne produktové akcie.
Viac informácií nájdete na www.nay.sk.