Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Nástroje Pygmalios Analytics používa aj PIETRO FILIPI



Inovatívne nástroje Pygmalios Analytics pomohli pri prehodnotení a nastavení ich vnútrofiremných procesov, čo malo pozitívny vplyv na zvýšenie efektivity predaja a marketingových ...



Zdieľať
Foto: Pygmalios, s.r.o.
Bratislava 13. júla (OTS) - Inovatívne nástroje Pygmalios Analytics pomohli pri prehodnotení a nastavení ich vnútrofiremných procesov, čo malo pozitívny vplyv na zvýšenie efektivity predaja a marketingových aktivít. Vzájomná spolupráca tak dosiahla ciele, ktoré si obe strany na začiatku stanovili.


Pilotná inštalácia Pygmalios Analytics a následné merania prebiehali na dvoch filiálkach PIETRO FILIPI v Prahe, konkrétne v dvoch obľúbených nákupných centrách OC Černý Most a OC Smíchov. Jednou z dôležitých funkcionalít Pygmalios Analytics je meranie tzv. magnetizmu obchodu. V praxi ide o monitoring správania zákazníkov pred predajňou a v predajni. Modul vyhodnocuje konverziu okoloidúcich na návštevníkov predajne a tiež konverziu návštevníkov na nakupujúcich. Merania prevádzok ukazali napríklad dopad marketingových aktivít na správanie zákazníkov, in-store promotion a efektivitu aktivít spojených s vernostným programom.

Ďalšia dôležitá metrika Pygmalios Analytics je „zaľudnenosť prevádzky“. Klientovi PIETRO FILIPI odhalila, koľko zákazníkov bolo v daný deň a danú chvíľu súčasne na predajnej ploche. Opakujúca sa vysoká zaľudnenosť je podkladom pre prispôsobenie počtu zamestnancov tak, aby efektívne a plnohodnotne obslúžili všetkých zákazníkov,“ uvádza Milan Novota, CEO, Pygmalios, s.r.o. www.pygmalios.com

Marketingový riaditeľ značky PIETRO FILIPI Robert Vojáček spoluprácu s Pygmaliosom komentoval: „Merania nástroja Pygmalios Analytics priniesli mnohé podnetné zistenia, ktoré nám pomohli upraviť dôležité procesy v obchodnej politike.

Z údajov Pygmalios Analytics napríklad vyplynuli významné rozdiely medzi frekvenciou návštev monitorovaných filiálok a reálnym potenciálom, ktorý môžu získať z opakovaných návštev. Vlastníci a prevádzkovatelia kamenných prevádzok ako je Pietro Filipi si už začínajú uvedomovať praktický prínos in-store analytiky pre ich podnikanie. Výstupy z Pygmalios Analytics slúžia ako výborný podklad pre efektívne plánovanie mnohých procesov, či už marketingových aktivít alebo pracovných smien. Práve na ich základe dokáže obchodník lepšie pochopiť správanie zákazníkov a trendy.

Pietro Filipi je česká značka, ktorá pôsobí vo svete módy už 25 rokov. Príbeh začína v roku 1993, kedy sa podnikateľ Petr Hendrych rozhodol založiť firmu, ktorá bude vytvárať kvalitnú českú módu. V novembri 2017 kúpil 80% podiel v reťazci investor Michal Mička, ktorý sa úspešne podieľal na vybudovaní niekoľkých firiem vrátane vlastnej investičnej spoločnosti Incomming Ventures. V máji 2018 získal M. Mička aj spoločnosť Kara Trutnov, pričom spoločne s Pietro Filipi ide v súčasnosti o najväčšiu módnu skupinu na česko-slovenskom trhu.

Pygmalios, s.r.o. je technologický start-up, ktorý sa zaoberá analýzou zákazníckeho správania v retaile v reálnom čase. Na základe zberu veľkých dát z viacerých typov fyzických senzorov a s použitím pokročilých analytických nástrojov a metrík Pygmalios Analytics poskytuje pohľad na to, čo sa deje v prevádzkach. Riešenie Pygmalios Analytics bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Na Memoriáli Jána Stilla sa pokúsia o rekord v hromadnom bubnovaní
<< predchádzajúci článok
V strojárstve zachýba do roku 2022 v priemere 3000 absolventov ročne